Skorajda ni podjetja, ki mu koronavirus ne bi predstavljal resnih težav, zagotovo pa ni podjetja, ki ga ta virus ni ponesel pred številne nove izzive. Kljub trenutnim precej nezanesljivim napovedim za prihodnost gospodarstva ni časa za posedanje in čakanje na konec krize.
Podjetje Nevtron & Company, d.o.o. s svojo 25-letno tradicijo dobro pozna učinke promocije in vedenja potrošnikov, predvsem v starostni skupini med 15. in 29. letom. Kot medij se zavedajo možnosti, ki jih trenutna situacija prinaša in verjamejo, da skupaj lahko dosežemo več.
V ta namen so pripravili razpis Podjetniškega sklada Študent 2020/R1. S prijavo nanj se potegujete za sofinanciranje promocije na medijskih kanalih blagovne znamke Študent v obsegu med 40 do 90 %. Razpis je namenjen mladim in majhnim podjetjem, oziroma vsem tistim, ki že nagovarjajo ciljno skupino mladih med 15. in 29. letom starosti.
V prijavi na razpis lahko izbirate med tremi promocijskimi paketi: Privlačna Šmarna gora je za tiste, ki so zadovoljni z malce spodbude, Očarljivi Piran prinaša večjo spletno izpostavljenost, medtem ko Mogočni Triglav vključuje najbolj široko promocijo na vseh kanalih.
Do celotne razpisne dokumentacije, prijave ter predstavitve promocijskih paketov lahko dostopate tukaj: https://www.student.si/o-podjetju/razpis-podjetniskni-sklad-student-2020-2/
Vabljeni na podjetniško popotovanje po medijskih kanalih Študent!
Novinar