Avtomobilska znamka Peugeot je predstavila svoj novi logo, že enajsti po vrsti. Z njim se francoski proizvajalec pripravlja na svojo novo vlogo in prihodnost. Ker so zdaj del nove avtomobilske skupine Stellantis, bodo zasedli novo pozicijo. Ta bo nekoliko višje rangirana, obenem pa tudi bolj v velikoserijskem razredu. Kot prvi model z novim logotipom, bo to čast nosil Peugeot 308, ki bo razkrit v sredini marca.
Novi logo kot prikaz novega časa
Nov logotip simbolizira nov korak francoskega podjetja, ki bo dobil novo obliko in videz. Temu so že sledile tudi nekatere spletne strani ponudnika vozil in nove generacije vozil. Prvi bo prav Peugeot 308, ki smo ga v nekaterih neuradnih fotografijah že lahko videli, a bistvo je ostalo skrito. Skrit pa je bil tudi logotip, ki so ga pri podjetju končno razkrili.
Peugeot pa je spremembo pospremil tudi z oglaševalsko kampanjo z imenom The Lions of Our Time. Ta nagovarja svoje potrošnike, da prevzamejo nadzor nad svojim časom, ki je najbolj dragocena dobrina na svetu. Naj bo bogato z izkušnjami, doživetji in kar se da kakovostno.
Peugeotov lev skozi zgodovino
Peugeotov lev je del podjetja že od leta 1858, ko je član družine Peugeot (ki je ustanovila podjetje) kupil logotip. Lev je predstavljal moč, odpor, hitrost in prilagodljivost. Novi videz leva bo tako že enajsti po vrsti. Vsaka izmed sprememb je predstavlja nek novi korak, zato je bilo edino pravilno in primerno, da je Peugeot logotip menjal tudi zdaj. Novejšega pa so pospremili z besedami zaupanje, prestiž, poreklo in vse besede, ki smo jih do zdaj povezovali z logotipom.
SEO urednik