Zvezda Dakarja tudi na mestnih ulicah

Reli Dakar je vsako leto najbolj pričakovan dogodek za oboževalce avto-moto športa. Dvotedensko tekmovanje avtomobilov in motorjev, ki tekmujejo na 900 kilometrov dolgi progi sredi puščave je eno izmed najbolj napornih in dih jemajočih tekmovanj na svetu. Britanski Prodrive se je za letošnjo izvedbo tekmovanja povezal z ekipo Bahraina in razvil vozilo z imenom Hunter. Tekmovanje je minilo, rezultati so bili različni, a bolj pomembna je novica, ki jo je razkril direktor Prodriva. Razvijajo različico vozila z relija, ki bo lahko vozilo tudi po mestnih cestah.

BRX Hunter Prodrive bi vozil tudi po mestnih ulicah

Letošnja izvedba relija Dakar je minila kar zvezdniško, predvsem za ekipo Bahrain Raid Xtreme. Vozilo BRX Hunter, ki ga je izdelal britanski Prodrive je vozil nihče drug kot Sebastien Loeb, na sovoznikovem sedežu pa mu je družbo delal dvakratni zmagovalec dirke, Nani Roma. Peto mesto je bilo pod in nad nekaterimi pričakovanji, a vozilo je poželo izjemen uspeh. Ferrari puščave, najbolj drzen avto v zgodovini relija in še mnoge druge primerjave.

Ustanovitelj in direktor podjetja Prodrive je v ekskluzivnem intervjuju za britanski Autocar razkril, da bodo v svoji tovarni izdelali nekaj cestnih primerkov pošasti iz puščave. »Ko smo se prvič lotili razvijanja te ideje, smo razmišljali o zmanjšani zmogljivosti istega vozila, a z januarjem (reli Dakar) so se naše ideje in želje spremenile oziroma šle v drugo smer. Nova notranjost, spremenjen menjalnik in več moči,« je povedal David Richards, ustanovitelj Prodriva, ki prihaja iz Branburyja na britanskem otoku.

Skoraj isti, a popolnoma drugačen

Za izgled vozila bo poskrbel Ian Callum, bivši šef Jaguarja, s svojo ekipo. Richards je povedal, da bo zunanjost zelo podobna tistemu, ki smo ga videli na dirki, a z nekaj spremembami. Ena izmed teh bo razširitev trupa in pnevmatik. Vseeno pa bodo dimenzije vozila enake, prav tako pa bo isti tudi motor. 3,5-litrski V6 motor, ki ga uporabljajo nekatera Fordova vozila. Vsekakor pa bo najbolj spremenjena notranjost, saj želijo veliko več udobnosti in razkošja.

»Nihče še ni ustvaril takega avtomobila. Predstavljajte si cestni avto, ki je zmožen po puščavi voziti s 100 kilometri na uro – in to početi še naslednjih 300 kilometrov, ker ima tako velik rezervoar,« je dodal Richards. Potrdil je tudi informacije o izboljšanju pnevmatik, saj so jih morali na letošnjem reliju zamenjati kar štiriindvajsetkrat.

Žiga Kastelic

SEO urednik

VIRAutocar.com
Prejšnji članekSkrivnosti avtomobilskih logotipov
Naslednji članekVam pripada? Eko sklad povrne 100 % investicijo socialno šibkim
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.