Peugeot 308 bo paradno vozilo francoskega podjetja v letu 2022, tudi v Sloveniji. Za razliko od starejše izvedbe bo novi Peugeot 308 nosil tudi novi logotip in se ponašal z novo podobo. Kriza polprevodnikov je povzročila njegovo zakasnitev prihoda, a zdaj je končno tu. Kot so enotni strokovnjaki, spremembe niso predmet revolucije, a vseeno poskrbijo za to, da je novi Peugeot 308 zvezda leta 2022. Kakšne specifikacije ponuja, kaj je novega in kakšna je cena letošnjega modela 308?
Peugeot 308 je prvi z novim logotipom
Sprememba logotipa francoske znamke je bila sprejeta z odobravanjem, saj prikazuje modernost in korak s časom. Skladno s premikom znamke v prihodnost, so bili tega deležni tudi modeli. Lansko leto smo tako ugledali modela 208 in 3008, ki sta bila med najbolj prodajanimi avtomobili v Sloveniji, Evropi in svetu. Zdaj prihaja letošnji paradni konj, Peugeot 308 z nekoliko zamude, a nič ne de. Zdaj je tukaj. Kaj nam ponuja?
V primerjavi s svojim predhodnikom je spremenil svoje dimenzije. V dolžino meri 436 centimetrov, kar je skoraj enajst centimetrov več kot predhodnik. V primerjavi z njim je nekoliko nižji, saj zdaj meri 144 centimetrov. Po drugi strani pa je za skoraj šest centimetrov daljša medosna razdalja, ki zdaj meri 267 centimetrov. Sprememba naj bi bila očitna predvsem v zadnji vrsti sedežev.
Motorji Peugeota 308 so raznoliki
Modularna platforma EMP2 je z novim modelom vstopila v tretjo generacijo. V Sloveniji bo na voljo več različic, tako dizelska kot hibridna. Električna različica bo na voljo naslednje leto. Kot ima navedeno Peugeotova spletna stran sta tu dve različici priključnih hibridnih motorjev:
HYBRID 225 e-EAT8 združuje:
- Motor PureTech s 180 konjskimi močmi (132 kW)i
- Električni motor 81 kW
- 8-stopenjski elektrificirani samodejni menjalnik e-EAT8
HYBRID 180 e-EAT8 združuje:
- Motor PureTech s 180 konjskimi močmi (132 kW)i
- Električni motor 81 kW.
- 8-stopenjski elektrificirani samodejni menjalnik e-EAT8
Motorji Euro6 oziroma PureTech & BlueHDi z nizkimi emisijami in sistemom Stop&Start. Po spletni strani sodeč so na voljo trije trivaljni bencinski s prostornino 1,2 litra:
- PureTech 110 S&S 6-stopenjski ročni,
- PureTech 130 S&S 6-stopenjski ročni,
- PureTech 130 S&S EAT8 (8-stopenjski samodejni menjalnik).
Na voljo sta tudi dva štirivaljna dizelska motorja s prostornino 1,5 litra:
- BlueHdi 130 S&S 6-stopenjski ročni,
- BlueHdi 130 S&S EAT8 (8-stopenjski samodejni menjalnik).
Notranjost ponuja novo izkušnjo z i-Cockpit
Vozniki novega 308 bodo prežeti s tehnologijo, ki jo ponuja PEUGEOT i-Cockpit. Je nadgradnja predhodnika, ki ponuja intuitivno in ergonomsko zasnovano mesto. Skrbno zasnovane funkcije, dvignjena sredinska konzola, 10-palčni zaslon na dotik, osvetlitev in dodatni sistemi. Tako je Peugeot opremljen s sistemi za pomoč pri vožnji, zmožnost polsamodejne vožnje in aplikacija MyPeugeot. Slednja skrbi za nenehno vez med voznikom in avtomobilom, ki omogoča nadziranje vseh podatkov in asistence.
Zunanjost je največji napredek Peugeota 308
Vedno najprej opazimo zunanjost in ta je pri novem modelu še kako spremenjena. Poleg dejstva, da ima na voljo modernizirano podobo, ki je krasila predhodnike, je tu tudi vizualna privlačnost. Zapeljivost modela izžareva pripadnost visokemu razredu. Spremenjena je okrasna maska, zadnji del je prejel močnejše in aerodinamične poteze, celoten avto pa je eleganten in atletski. Brez dvoma več pove spodnja galerija zunanjosti kot pa njeno opisovanje. Slika še vedno pove več kot tisoč besed.
Cena novega Peugeota 308
Vstopna redna cena za novi model Peugeot 308 bo 21.480 evrov (1.2 PureTech 110). Močnejši 1.2 PureTech 130 je na voljo za 22.340 evrov. Za BlueHDi 1.5 bo potrebno odšteti 23.500 evrov. Cena poskoči, ko je govora o hibridnih modelih, kjer se cena začne pri 34.820 evrih. Celoten cenik in ponudba sta na voljo na spletni strani Peugeota.
SEO urednik