Romunski proizvajalec avtomobilov je na pred dnevi predstavil svoj novi koncept. Dacia Manifesto je buggy peresne kategorije, ki je hitro navdušil vse, ki so ga opazili. Dacia je predstavila kar nekaj svojih konceptov, a noben izmed njih ne pride niti blizu norosti in vsestranskosti Manifesta.
Dacia Manifesto je vodoodporno vozilo za hujše terene
Dacia Manifesto je po velikosti in stilu resda podoben Ariel Nomadu. Kljub temu pa Nomad ni bil temeljna osnova za smer, v katero želi Dacia s svojimi koncepti. Gre za prikaz evolucije njihovih avtomobilov, saj je Manifesto pravi znak tehnološkega napredka. Ustvarjen pa je bil, kje drugje kot v laboratoriju za ideje, ki ga je Dacia predstavila pred meseci.
»Gre za super kompaktno odprto vozilo, ki se poveže z naravo. Je odličen način za ustvarjanje idej brez strahu pred množično proizvodnjo,« je povedal direktor dizajna pri Dacii David Durand. Novi konceptni model sovpada z misijo romunskega podjetja, da zamenja svojo linijo iz »preprosto in poceni« v nekaj bolj zaželenega in nekaj, kar ljudje dejansko želijo. Kot pa je dodal glavni mož podjetja, še vedno dostopno.
Dacia Manifesto je odgovor na vzpon priljubljenosti znamke pri tistih, ki imajo rajši aktivno življenje in razgibane ceste ter okolje. Koncept nima oken, vrat ali vetrobranskih oken, saj pri Dacii pravijo, da gre za najboljši stik z naravo. Krasi ga pogon na vsa štiri kolesa, velike pnevmatike, dvignjeno podnožje in okrepljeno telo, ki prenese tudi najbolj grobe terene. Med najbolj opaznimi atributi so pnevmatike brez zraka, na katerih Dacia vztrajno dela že nekaj časa. 850 mm pnevmatike so neprebojne, pri podjetju pa obljubljajo, da je njihov življenjski rok enak vozilu.
Konceptna Dacia je razkrila nekaj skrivnosti o ceni vozil
Konceptna Dacia je vodooodporna, zunaj in znotraj. Pokrivala za sedeža lahko snamemo, lahko pa jih uporabimo kot spalne vreče. Poleg nekaterih funkcij, ki jih želi Dacia predstaviti v prihodnosti (YouClip, Bring-Your-Own-Device), so ponosni predvsem na »težo« vozila. Dacia Manifesto tehta zgolj 720 kilogramov, a še to ko je opremljen z najtežjim pogonskim sklopom, ki je povsem električen.
Peresna kategorija vozila je ključ za Dacio, če želi obdržati nizke cene na tržišču. S tem bi si zagotovili tudi več prihodka, saj bo lažje vozilo ustvarilo manj emisij, nižji pa bo tudi strošek proizvodnje.
SEO urednik