Pustni čas razveseljuje proizvajalce krofov. Nekateri letos beležijo večje povpraševanje, čemur sledijo s povečano proizvodnjo. Kljub vsesplošnim podražitvam živil se cene krofov letos niso bistveno zvišale, ponekod so celo nižje. Najbolj priljubljeni ostajajo krofi z marelično marmelado in sladkornim posipom.
Prodali bodo več kot 10,5 milijona krofov
Kot so za STA pojasnili v podjetju Don Don, bodo v malo več kot mesecu dni do pustnega torka po trenutnih ocenah prodali več kot 10,5 milijona krofov, kar je približno pet odstotkov več kot lani. Rast povpraševanja beležijo tudi v Mlinotestu, kjer bodo v pustnem času ocvrli približno 1,5 milijona krofov, kar je nekoliko več kot lani. V Tušu so medtem pripravili okrog pol milijona krofov, kar je za skoraj polovico več kot lani.
Delež prodaje v pustnem času od celoletne prodaje krofov niha glede na posameznega trgovca. V Tušu so pojasnili, da takrat prodajo skoraj polovico celoletne količine krofov, v Mercatorju od 40 do 45 odstotkov, v Don Donu in Hoferju približno 30 odstotkov, v Žitu pa kar tri četrtine. V Gostinskem podjetju Trojane, ki slovi prav po tej slaščici, medtem zaradi povpraševanja skozi vse leto v pustnem času ne prodajo bistveno več krofov kot sicer.
Cene se večinoma niso zvišale
Zaradi vsesplošnih podražitev živil so mnogi potrošniki višje cene verjetno pričakovali tudi pri krofih, a se večinoma niso zvišale. V Mercatorju je cena krofov letos praktično enaka, v Tušu pa celo nekoliko nižja. Tudi v Sparu Slovenija so napovedali, da bo cena najcenejšega krofa letos nižja. V Hoferju so odgovorili, da so morali cene ustrezno prilagoditi, v podjetjih Don Don in Mlinotest pa, da cene določajo trgovci.
Največje povpraševanje po klasičnih krofih
Kupci še vedno najpogosteje povprašujejo po klasičnih krofih. V Žitu poleg njih ponujajo tudi mini krofke, polnjene s čokolado in marmelado, v Hoferju pa krofe z vanilijevim, jagodnim in čokoladnim polnilom. V Tušu v pustnem času beležijo tudi več povpraševanja po krofih s čokolado in jagodo.
Na Trojanah imajo v ponudbi še krofe z borovničevo marmelado, krofe s čokoladnim polnilom ter krofe, polnjene z vanilijevo kremo, oblite s čokolado in posute s kokosovo moko. V Lidlu so izpostavili veganske krofe, krofe s čokoladnim namazom uveljavljenega proizvajalca ter mini krofe s čokolado ali marmelado.
V Mlinotestu so navedli, da je veganski krof z mareličnim polnilom, ki so ga predstavili lani, postal pravi hit in ena najbolj priljubljenih veganskih sladic. »Med našimi kupci zaznavamo tudi povečano povpraševanje po novostih oziroma krofih z drugačnimi polnili, zato smo v ponudbo vključili tudi krof z vanilijevim polnilom. To je izdelek, s katerim že več let uspešno nastopamo na tujih trgih in se počasi, a vztrajno vzpenja tudi na lestvici najbolj priljubljenih različic med slovenskimi potrošniki,« so zapisali.
V Mercatorju lahko kupci izbirajo med mareličnim ali borovničevim polnilom. »Seveda pa imamo v ponudbi tudi krofe z različnimi drugimi polnili, kot so kakav, mango in vanilija, ter z različnimi oblivi,« so zapisali.
»Povpraševanje po ostalih vrstah krofov je v porastu, najbolje pa sta bila v zadnjem času sprejeta čokoladni krof s temnim kakavovim testom in čokoladno-lešnikovim polnilom ter krof z belim prelivom in dvojnim polnilom v kombinaciji manga in kokosa,« pa so pojasnili v Don Donu.
Urednik portala MojPrihranek