Francoska znamka Citroen pripravlja mešanico majhnih električnih vozil, ki bodo nosili nizko cenovno etiketo. To pomeni, da želi znamka agresivno izriniti svoji konkurenco s cenovno dostopnimi vozili na vse težjem trgu električnih vozil.
Prihajajoči električni avtomobili Citroena
Direktor dizajna Pierre Leclerq je povedal, da bo linija vozil prispela v naslednjih letih, velike predelave pa naj bi bili deležni manjši avtomobili znamke z željo po približanju širši množici. »Ne želimo izdelovati avtomobilov, ki imajo učinek babuške,« je povedal Leclerq. Dizajn naj bi si ta vozila delila s konceptnim Citroenom Oli in manjšim Ami. Večkrat so poudarili, da ne želijo le kopirati svojih večjih modelov.
Cena bo velika prednost znamke v prihajajočih letih, je pojasnil mojster dizajna. Tako se ugiba cena Citroenov nekje med 20 in 30 tisoč evri. Ali gre res za cenovno dostopnost? To bomo videli, ko bodo avtomobili prispeli. Vsekakor pa bi s tem »agresivno« premagali avte, kot so MG 4, Fiat 500 in Vauxhall/Opel Corsa (vsi električni modeli približno iste velikosti).
»S ceno želimo agresivno stopiti na trg,« je povedal. Citroen tako že nekaj časa napoveduje napredek v dizajnu, pri čemer je zanimivo, da je največ poudarka prav v tem segmentu. Drug segment, ki ga poudarjajo pa je že večkrat omenjena cenovna ugodnost.
Predelava dizajna bo zelo očitna
»Povprečna cena evropskega vozila je 25 tisoč evrov. Res mislimo, da bodo ljudje v prihodnje pripravljeni investirati več? Nekaj moramo storiti in napredovati. Bo cena ista kot je zdaj? Ni nujno. Kako boš lahko v prihajajočem času in vzpenjajoči ekonomski krizi sploh zdržal brez avtomobila? Težko,« je povedala strateška direktorica in v kratkem času povedala široko zbirko nepovezanih citatov.
Električna vozila Citroen naj bi stala na CMP platformi, na kateri med drugem stojita tudi Corsa in Peugeot e-208 – oba del koncerna Stellantis. Kaj več o vozilih še ni znanega, na voljo imamo le ugibanja.
SEO urednik