Lancia je razkrila pogumno novo električno vozilo, na katerem lahko vidimo vpogled v prihodnost znamke, kar se tiče dizajna, tehnologije in ciljev. Lancia Pura HPE je ustvarjen po navdihu »skulpture« Pu+Ra Zero, ki je bila prikazani v letu 2022. Kaj vse vemo o prihajajoči Lancii?
Lancia Pu+Ra HPE je konceptno vozilo znamke
Lancia Pura HPE je svoje ime prevzela od prej omenjenega temelja navdiha in navdiha iz 70-ih let. HPE je tako izpeljanka iz High-Performance Estate različice uspešne Bete, ki je v tistem obdobju prenovila znamko Lancia. V primeru modela Pura pa stoji za nazivom »High-Performance Electric«.
Kar se tiče dizajna pa lahko najdemo kar nekaj vpliv preteklosti znamke. Zadnji del je tako futuristična predelava Stratosa, sprednji del pa je LED različica originalnih modelov Delta in Aurelia. Po obliki pa so poznavalci hitro izpeljali povezave do modela o37 in prej omenjene različice HPE. Tako so pokloni preteklosti, ki jo je Lancia opisala kot veličastna in bogata, več kot očitni in jasni. Kot so pojasnili oziroma je pojasnil generalni direktor Luca Napolitano bo to glavna tematika v prihajajoči zvrsti vozil. Ob tem je potrdil tudi to, da je novi Lancia Ypsilon praktično že nared za prodajo v naslednjem letu.
Štirisedežni konceptni coupe meri 4450 mm v dolžino, 1950 mm v širino in 1350 mm v višino. Kljub vsem informacijam in napovedim pa koncept (za zdaj) ne bo odšel v proizvodne hale. Še vedno pa gre za lep prikaz vsega, kar ima za avtomobilistični svet na razpolagi priljubljena Lancia.
Prihaja Lancia Ypsilon
Tako lahko v prihodnjih letih pričakujemo Ypsilon, ki bo na voljo kot hibrid in popolnoma električno vozilo. Poleg njega pa še glavni adut, še neimenovano električno limuzino, ki bo prispela leta 2026 in prenovljeno Delto, ki naj bi prispela dve leti kasneje.
Lancia bo od leta 2026 proizvajala le še električne avtomobile, od leta 2028 naprej pa bo prenehala tudi s prodajo hibridnega Ypsilona. Tako se bo po skoraj 120 letih končala proizvodnja bencinskih vozil Lancia.
Lancia se pripravlja na elektrificirano obdobje
Ampak vrnimo se še nazaj k modelu Pura HPE. Veliko poudarka je na notranjost vozila, ki je v 70 odstotkih izdelano iz recikliranih materialov, podjetja pa cilja na minimum 50 % recikliranih materialov pri vseh svojih vozilih.
Prvič je bil prikazan tudi info-zabavni sistem nove generacije z imenom »Sala«. Ime lahko pomeni soba, zvok, zrak in svetloba, kar združi skoraj vse segmente pomena samega sistema. Platformo je moč nadzorovati z glasom ali pa z velikim zaslonom na dotik, ki naj bi bil na voljo v prihajajočih modelih. »Užitek v vožnji« je glavni cilj prihajajočih modelov so povedali pri znamki, ki je potrdila tudi uporabo Stellantisove platforme STLA EV pri nastavljanju električnih modelov.
SEO urednik