Škotski start-up EV Munro je predstavil pick-up različico svojega modela Mk1 4×4, ki predstavlja brez-emisijsko alternativo pick-upom z motorjem z notranjim zgorevanjem, kot sta Ford Ranger in Toyota Hilux. Veliko podobnosti si deli s klasičnim modelom Mk1, več pa v nadaljevanju prispevka.
Električni pick-up Munro Mk1
Vrhovna različica ima en sam elektromotor, ki poskrbi za 375 KM skozi dvostopenjski menjalnik (s prestavo za nizko hitrost in centralno zaporo diferenciala). To omogoča, da pick-up do 100 km/h pospeši v 4,9 sekunde, hitreje kot Ford Ranger Raptor, ki mu to uspe v 7,9 sekunde. Tako kot pri originalnem Mk1 sta tudi različici Utility in Range na voljo z manj zmogljivim motorjem, ki proizvede 295 KM. To modelu omogoči, da doseže 100 km/h v 7,6 sekunde.
Baterijo s 75,2 kWh, ki je na voljo v modelih Range in Performance, je mogoče napolniti s hitrostjo do 90 kW, kar omogoča polnjene od 15 do 80 % v 36 minutah. Ta baterija omogoča doseg od 240 do 300 kilometrov milj, odvisno od pogojev, pravijo pri start-upu.
Pričakuje se, da bodo ostali modeli prejeli enako baterijo s 56,3 kWh kot jo ima običajni Mk1, kar bo omogočalo doseg 180 do 225 kilometrov med polnjenji. Manjša baterija je omejena na največjo stopnjo polnjenja 70kW, vendar jo je še vedno moč v 36 minutah napolniti od 15 do 80 %.
Munro je usmerjen v težke industrije in poslanstva
Podjetje usmerja svoja vozila v flote težkih industrijah (na primer rudarstvo in gradbeništvo), pa tudi v kmetijstvo in obrambo, z željo, da bi pomagalo pri prizadevanjih za razogljičenje.
Cena pick-upa je od 49,995 britanskih funtov in je že pritegnila več kot 200 naročil – čakalna doba je dve leti.
Cilj proizvodnje je 2500 primerkov na leto
Soustanovitelj in izvršni direktor Russell Peterson je dejal: »To predstavlja pomembno globalno tržno priložnost, ki smo jo skupaj z našimi finančnimi partnerji pripravljeni v celoti izkoristiti, ko naredimo naslednji strateški korak in se pomaknemo proti fazi predprodukcijskega prototipa.«
Munro bo v letu 2023 izdelal 50 zgodnjih primerkov Mk1 (tako v obliki pick-upa kot v tradicionalnih oblikah 4×4). Načrt start-upa cilja na 2500 enot letno do leta 2027, s čimer bi postal prvi proizvajalec na Škotskem, ki bi proizvedel znatno količino avtomobilov, odkar je Peugeot-Talbot leta 1981 zapustil Linwood.
SEO urednik