Fisker je na svojem vizionarskem dnevu (Product Vision Day) predstavil svoje nove modele, ki so v veliki večini navdušili oboževalce in gledalce. Eden od the je bil Fisker Alaska, ki bo postal najlažji električni poltovornjak na svetu. Poleg njega sta bila v ospredju še Fisker Ronin in Fisker Pear, a se bomo tokrat posvetili Alaski.
Fisker Alaska bo najlažji in najbolj trajnosten poltovornjak na svetu
Model, ki so ga poimenovali Fisker Alaska, bo naprodaj leta 2025. Zgrajen na Fiskerjevi platformi FT31, razširjeni različici strukture, ki jo uporablja Fisker Ocean. Podjetje pravi, da je zasnovan tako, da bo najlažji in najbolj trajnosten poltovornjak na svetu. Fisker Alaska bo ob svojem prihodu vstopil v segment z malo tekmeci. Ključna konkurenca bo vključevala tudi Ford F-15.
Alaska, ki jo je na odru predstavil šef Henrik Fisker, je po velikosti podobna Oceanu in Fisker trdi, da bo tudi vozila podobno. Specifične možnosti baterije in pogonskega sklopa niso bile predstavljene podrobno, vendar Fisker ocenjuje, da bo Alaska ponujala med 370 in 550 kilometri dosega (230 in 340 milj dosega).
Fisker Alaska bo cenovno spodkopal konkurenco
»Želeli smo imeti pick-up, ki bi imel hkrati učinkovitost in uporabnost poltovornjaka, a tudi tak, ki bi bil odličen avto za voznika, ki bi ga krasila odlična lega na cesti, odlična vožnja, obenem pa bi ga bilo zabavno voziti,« je povedal Henrik Fisker. »Naredimo nekaj zares edinstvenega, smo si rekli. To bo dinamično in odzivno vozilo z vso priročnostjo in vsestranskostjo poltovornjaka,« je še dodal.
Fisker Alaska ima prtljažnik, ki meri 1,37 m pri najmanjši velikosti, voznik pa ga lahko podaljša na 2,28 m in nato še na 2,80 m. Na voljo bo tudi tako imenovana »Houdini« pregrada, ki bo povezovala tovorni del in zadnji del kabine.
Podobno kot pri Oceanu bo cena Fisker Alaska znatno nižja od njegovih tekmecev. Podjetje pravi, da bo pick-up stal okoli 45 tisoč ameriških dolarjev.
SEO urednik