Italijanska znamka na vrhu Stellantisovega seznama najbolj prodajanih

Fiat je na vrhu Stellantisovega seznama najbolj prodajanih
Fiat je na vrhu Stellantisovega seznama najbolj prodajanih Foto: on stellantis

Koncern Stellantis si lasti znamke, kot so Peugeot, Opel, Dodge, Citroen, Chrysler in drugi. Po prvi polovici leta 2023 so sicer rabili nekaj časa, da so javnosti prikazali številke prodaje, a nič ne de, zdaj so tu. In na vrhu seznama najbolj prodajanih morda manjše presenečenje. Najbolj prodajana znamka Stellantisa je italijanski Fiat.

Fiat na vrhu Stellantisovega seznama po prodaji v letu 2023

Fiat je v prvi polovici leta 2023 prodal več avtomobilov kot katerakoli druga znamka Stellantis in dosegel 10-odstotno povečanje obsega po vsem svetu od januarja do junija.

Italijanska znamka je v tem obdobju po vsem svetu prodala več kot 645.000 avtomobilov, več kot njene količinsko usmerjene sorodne znamke Peugeot, Citroën, Opel-Vauxhall, Chrysler in Dodge – čeprav je prva med njimi, ki je objavila natančne številke.

Novi Fiat Toppolino, ki je bil predstavljen pri Stellantisu
Novi Fiat Toppolino, ki je bil predstavljen pri Stellantisu Foto: on stellantis

V Evropi beleži Fiat solidno prodajo električnega modela 500. To je Stellantisovo najbolje prodajano baterijsko električno vozilo na celini, ki vodi v prodaji v segmentu majhnih avtomobilov. Novi 500 je med petimi najbolje prodajanimi avtomobili v Italiji, Nemčiji, Franciji in Španiji. Fiatovo močno poročilo o prodaji je prišlo takoj po nekaj napornih dneh v začetku julija. Takrat je podjetje razkrilo Fiat 600 iz leta 2024 in Topolino iz leta 2023.

Fiat je v prvi polovici leta v Evropi registriral 271.800 avtomobilov in dosegel ogromen 12,8-odstotni tržni delež na domačem italijanskem trgu. Najbolje prodajan avtomobil v Italiji doslej v tem letu je 12 let star Fiat Panda Supermini, ki naj bi ga leta 2024 nadomestilo električno vozilo.

V Južni Ameriki prevladuje Fiat s 14,1-odstotnim tržnim deležem. Brazilija je v razcvetu blagovne znamke, saj je zaradi močne prodaje Strade požrla 22 odstotkov prodajnega kolača v državi. V domači državi Italiji je Panda pomagala Fiatu pridobiti 12,8 odstotka celotne prodaje v prvi polovici leta 2023. Turčija je še ena regija z močno prodajo za podjetje, saj ima znamka 18,2 odstotka trga zahvaljujoč uspehu Tipo.

Naslednje leto praznuje Fiat 125. obletnico

Naslednje leto bo podjetje praznovalo 125. obletnico in kako je bolje praznovati kot na vrhu. Izvršni direktor Fiata Olivier François je ob tem dejal, da bo proizvodni načrt podjetja v naslednjih treh letih »Fiat vrnil tja, kamor sodi: vodilo, merilo uspešnosti, blagovna znamka ljubezni.«

Fiatova družina 500
Fiatova družina 500 Foto: on stellantis

Tudi Stellantis poudarja, da je Fiat edinstven, ker ima posebej obsežen maloprodajni odtis zunaj svojega domačega trga. V prihodnjih tednih pričakujemo dodatna pojasnila glede tega uspeha.

Žiga Kastelic

SEO urednik

VIRStellantis
Prejšnji članekSe je bolje tuširati s hladno ali toplo vodo?
Naslednji članekKaj storiti, če točite dizel v bencinarja ali obratno
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.