Cestna razsvetljava s klasičnimi žarnicami porabi veliko električne energije. Obenem je potrebno upoštevati še, da mora biti stalno priključena na omrežje, če se gradijo nove ceste, pa je potrebno celotno cestišče povezati z električnimi kabli. A na Kitajskem so očitno našli rešitev, s katero se v celoti odpravili električno problematiko cestne razsvetljave.
Podjetje Urban Green Energy Inc. je na cesti v mestu PingQuan namestilo 120 cestnih svetilk, ki imajo lastno vetrno in solarno napajanje. Tako je na vsaki svetilk nameščena miniaturna vetrna elektrarna, ki proizvaja električno energijo in še dva solarna modula z močjo 280 W (vatov), kar zadostuje, da lahko cestna svetilka deluje popolnoma neodvisno od javne električne infrastukture.
Cestišče pred namestitvijo novih svetilk ni imelo razsvetljave, kar so mnogi ocenjevali kot nevarno. Strokovnjaki so ocenili, da bi mesto moralo žrtvovati veliko denarja, da bi pod cestiščem napeljali električne kable in jih zvezali s svetilkami. Rešitev podjetja Urban Green Energy je bila zato s stroškovnega in ekološkega vidika dar z neba. Župan mesta je bil namreč tako navdušen nad projektom, da ga je odobril takoj, ko so mu ga predstavili in projekt je šel takoj v realizacijo.
Prednost svetilk z lastnim napajanjem je predvsem ta, da so popolnoma neodvisne od električnga omrežja ter tako ne potrebujejo nikakršnega dovoda električne energije. Energijo namreč proizvaja vetrna turbina ter dva sončna panela, ki pretvarjata električno energijo iz sončnih žarkov. Vsaka svetilka javne razsvetljave vsebuje zmogljivo baterijo, v akteri se lahko shrani energije za napajenje do 5 dni. Namesto klasičnih žarnic so se projektanti odločili za varčnejše LED svetilke, kar še dodatno pripomre k ekoloških čistosti. S tankim profilom in sodobnim videzom pa so luči tudi estetski dodatek k cestišču.
Hibridni sistem UGE ima še to prednost, da izkorišča energijo iz dveh temeljnih naravnih virom – vetra in sonca (ko je enega vira energije enega več, je drugega pogosto malo). Sezonske spremembe vremena torej ne vplivajo na delovanje svetilk, tako da te lahko samostojno skrbijo za energijo, potrebno za njihovo napajanje. Le vprašanje časa je, kdaj bomo ta inovativni in okolju-prijazni model cestnih svetilk dobili tudi v Evropo.