Blagovni znamki JUPOL je ponovno uspelo. Potrošniki so ji namreč že šestič zapored podelili priznanje Trusted Brand 2013.
V Sloveniji še vedno obstajajo podjetja, ki prisegajo na kakovost in posvečajo skrb svojim potrošnikom. Taka je tudi blagovna znamko JUPOL, ki je pridobila zaupanja potrošnikov že šesto leto zapored, saj so ji te podelili priznanje Trusted Brand 2013.
Potrošniška raziskava Trusted Brand je ena največjih potrošniških raziskav v Evropi in v svetu. Vsako leto jo s svojimi bralci organizira revija Reader’s Digest. Z raziskavo že od leta 2000 ugotavlja, katere blagovne znamke so med potrošniki v državni najbolj cenjene in uživajo največjo stopnjo zaupanja. Da bi dosegli čim večjo stopnjo objektivnosti, se raziskava opravlja na osnovi metode spontanega priklica.
Slovenija se je v to obširno in pomembno raziskavo vključila pred sedmimi leti. Letos je izbor blagovnih znamk med potrošniki potekal skupno v 40 kategorijah, od tega s polovico enakih v vseh sodelujočih državah, polovico pa lokalnih. V Sloveniji je 82 odstotkov vprašanih menilo, da mora zaupanje potrošnikov sloneti na poznavanju same blagovne znamke, zato kupci vse izdelke, ki nosijo pečat Trusted Brand, izredno cenijo. Po blagovnih znamkah, ki dobijo priznanje Trusted Brand se posega kar trikrat pogosteje od konkurence.
V kategoriji ‘barve za dom’ je z najvišjim mestom na lestvici to ugledno priznanje ponovno prejela blagovna znamka JUPOL, kar dokazuje, da JUB kot najstarejši proizvajalec zidnih barv s to blagovno znamko izpolnjuje visoka pričakovanja kupcev na domačem trgu. Pečat Trusted Brand 2013 na izdelkih iz družine barv JUPOL bo tako potrošnikom dodatno vodilo, katere notranje zidne barve so najbolj vredne zaupanja in – nakupa.