10 najboljših hibridov za leto 2024

Start hybrid button with blue light on black leather dashboard - 3D illustration
Foto: peterschreiber.media iz iStock

Hibridni avtomobili so še vedno visoko leteči trend, ki ne bo odšel nikamor. Pri portalu AutoCar so izbrali 10 najboljših hibridnih avtomobilov za leto 2024. Preverite, kateri modeli so se znašli na seznamu in povejte, če se strinjate z izborom najboljših hibridov leta.

10. Peugeot 408

Peugeot 408
Peugeot 408 Foto: on peugeot

Morda se zdi nekoliko predvidljivo, da se francoski avtomobili na tem seznamu ne uvrščajo preveč visoko. Nekaj ​​galskih dobaviteljev družinskih avtomobilov je do zdaj vložilo v tehnologijo pogonskih sklopov PHEV ali HEV z dovolj predanosti, da bi premagali svoje tekmece – čeprav se zna to spremeniti. Vendar pa je med različnimi tržnimi nišami nekaj mamljivih francoskih alternativ s hibridnim pogonom – in križanec Peugeot 408 je zagotovo ena izmed njih.

9. Mercedes-Benz CLA 250e

Mercedes Benz CLA
Mercedes Benz CLA Foto: on mercedes

Sodobni hibridni poslovni avtomobili so lahko varljive stvari. Številni so opremljeni z glavnim električnim dosegom, ki izpolnjuje pogoje za davke in je lahko videti privlačen, a ko avto opremite z želeno opremo, karoserijo, platišči in oblogami, se lahko spremeni marsikaj. Če želite biti prepričani, da boste prejeli pravo reč, se splača izbrati hibridni avto, ki vam nudi dovolj prostora. In to je Mercedes CLA 250e.

To je Mercedesova kompaktna limuzina, ki si platformo deli z bolj prodajanim razredom A, dodaja pa še bolj zavihteno karoserijo in vrata brez okvirjev za dodatno vizualno privlačnost. Različico PHEV poganjata 1,3-litrski turbobencinski motor in elektromotor za sprednjo premo, tako da tukaj ni električnega štirikolesnega pogona, kot ga ponuja BMW 225e. Bencinsko-električni pogonski sklop CLA ni najtišji ali najbolj gladek pri delovanju, je pa dokaj varčen, avtomobil pa se razmeroma dobro obnaša.

8. Mazda MX-30 R-EV

Mazda MX30
Mazda MX-30 EV Foto: on drive

Mazda se nikoli ni bala delati stvari po svoje in pristop, ki ga je ubrala s svojim prvim povsem električnim avtomobilom – MX-30 – ni bil nič drugačen. Videz avtomobila igrače je v primeru popolnoma električne različice ovit okoli nenavadno majhnega paketa baterij – samo 35,5 kWh, kar daje uradni doseg 200 kilometrov. Če potrebujete več, različica R-EV doda 830-kubični rotacijski motor spredaj in 50-litrski rezervoar za bencin, čeprav približno prepolovi velikost pogonske baterije EV. To pomeni, da je skupni doseg v resničnem svetu okoli 645 kilometrov.

7. Toyota C-HR

Toyota C-HR
Toyota C-HR Foto: on toyota

Če želite dokaz Toyotinega strokovnega znanja na področju hibridnih pogonskih sklopov, pomislite na dejstvo, da izdeluje bencinsko-električne stroje že skoraj četrt stoletja. Ko je izvirni Prius na prelomu stoletja debitiral, je veljal za nekaj nenavadnega, izkazalo pa se je, da je bil pravzaprav narekovalec trendov.

Ko že govorimo o trendih, je bil C-HR zasnovan tako, da bi zadostil naraščajočemu povpraševanju po križancih. Privlačna kombilimuzina crossover, ki je bila predstavljena leta 2016, se je dobro obnesla v svoji prvi generaciji modela – potem pa je bila prenovljena v obliki druge generacije, ki še bolj izpopolnjuje njegovo privlačnost ob robniku in širi njegovo ponudbo. Tako je poleg 1,8- in 2,0-litrskih hibridnih možnosti s samopolnjenjem na voljo novi 2,0-litrski PHEV z malo večjo močjo kot njegovi sorodniki.

6. Volvo V60 T6 Recharge

Volvo V60 Recharge
Volvo V60 Recharge Foto: on volvo

Pred nekaj več kot desetletjem je bil Volvo med pionirji priključnega hibridnega avtomobila. Danes jih še vedno izdeluje v precej širokem spektru (čeprav je njegova pozornost že zdavnaj usmerjena k popolnoma električnim modelo), med najljubšimi pa je V60 T6 Recharge.

Za sodobnega elektrificiranega Volva lahko porabite precej več denarja kot za ta model. Toda način, kako ta posebni V60 združuje razumno vrednost za denar z učinkovitostjo v resničnem svetu, uporabnim električnim dosegom in vsakodnevno vsestranskostjo, vas resnično spomni na najboljše družinske avtomobile, ki jih je švedsko podjetje naredilo pred toliko desetletji, preden se je ukvarjalo z ostrimi robusten moderen dizajn.

5. Volkswagen Golf eHybrid

Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid Foto: on volkswagen

VW Golf eHybrid je nosilec časti skupine Volkswagen v zgornji polovici te lestvice. Golf uporablja enako odlično podvozje s platformo MQB in vsestranski 1,4-litrski hibridni pogonski sklop kot Octavia. Prisoten je že nekaj časa, z neizbežno prenovo Golfa Mk8.5, a medtem ko izhodna moč 201 KM ostaja enaka, so popravki tu in tam povečali zahtevani doseg EV na 70 kilometrov. Še boljše je dejstvo, da gre za dobro umerjeno nastavitev: prehod med bencinskim in električnim pogonom je nemoteč, pri čemur pomaga gladek menjalnik z dvojno sklopko.

Sicer je to v bistvu Golf osme generacije, kar pomeni, da se dobro pelje z gladkim krmiljenjem, zanesljivo vodljivostjo in razmeroma prožno vožnjo. Medtem ko je notranjost videti in se zdi dokaj prestižna, znižanje stroškov pomeni, da nima bogate končne obdelave materialov svojega predhodnika, uporaba zabavno-informacijskega sistema z zaslonom na dotik pa je nekoliko frustrirajoča.

4. Honda Civic

Honda Civic
Honda Civic Foto: on drive

Tako kot Toyota s svojo Corollo se je tudi Honda za svoj najnovejši Civic držala tradicionalne družinske kombilimuzine – in to je očitno bolje. Japonski stroj je v svoji 11. generaciji, vendar ne kaže znakov upočasnitve ali počivanja na lovorikah. Večja, udobnejša in enostavnejša za bivanje kot kadar koli prej, je to izjemno občutljiva družinska kombilimuzina, izpiljena do čim bližje popolnosti.

Ignorirajte divjo Hondo Civic Type R, hitro paradno ladjo in Civic je danes v bistvu samo hibrid. Tako kot križanec HR-V in supermini Jazz uporablja pametni pogon znamke e:HEV, ki v večini primerov uporablja 2,0-litrski bencinski štirikolesnik kot generator za 1,05 kWh baterijo, ki poganja električni pogonski motor s 181 KM. V sodelovanju z menjalnikom CVT poskrbi za presenetljivo hitro in gladko napredovanje, medtem ko je odziv na plin ostrejši, kot bi pričakovali. Na voljo je celo športni način, ki omogoča bencinskemu motorju, da se pogosteje vključi v akcijo, in dodaja prijetno ropotanje motorja. Civic je dokaj skromna kombilimuzina, ki je resnično spodbudna za hitenje, s hitrim krmiljenjem, močnim oprijemom in impresivnim nadzorom karoserije, ki se kaže tudi v umirjeni in udobni vožnji.

3. Toyota Corolla

Toyota Corolla
Toyota Corolla Foto: on drive

Po tem, ko je Toyota porabila več kot dve desetletji za uvajanje hibridnega pogonskega sklopa v svet, je zdaj dobro napredovala pri njegovi normalizaciji – in noben avtomobil v prodaji tega ne počne bolje kot trenutna Corolla. Corolla, ki je leta 2019 zamenjala zelo pozabljivega Aurisa, je za Toyoto spremenila igro v tem, kar ostaja eden najpomembnejših tržnih segmentov med vsemi. Še naprej združuje zdravo dozo vizualnega sloga z močno zaznano kakovostjo kabine in temelji na platformi modela in je bil dinamično razvit in uglašen – precej uspešno – za prepoznavno prefinjenost vožnje in upravljanja.

V svoji vrhunski 2,0-litrski hibridni različici deluje celo nekoliko športno. Corolla bo všeč ljudem, ki imajo raje preprosto življenje v avtomobilu in želijo varčen avto v resničnem svetu.

2. BMW serije 2 Active Tourer

BMW 2
BMW serije 2 Foto: on topgear

MPV je morda skoraj izumrl kot avtomobilska podzvrst, vendar se zdi, da tega BMW-ju nihče ni povedal. Pravzaprav je leta 2023 znamka lansirala povsem novo serijo 2 Active Tourer. Avtomobil, katerega namen je praktičnost prevoza oseb v kompaktnem družinskem avtomobilu. V morju SUV navdahnjenih križancev je dobrodošel dodatek, zlasti za tiste, ki cenijo vsestranskost namesto psevdo terenskih vozil ob robu.

Bistveno je, da se pelje gladko in tiho, kar je za družinski stroj nedvomno bolj pomembno. Ko smo že pri tem, to morda ni najbolj pametno zapakiran enoprostorec, vendar ima več prostora kot večina tradicionalnih kombilimuzin, zlasti zadaj – poleg tega je poln priročnega prostora za shranjevanje. Zdi se, da je nekoliko nad običajnim, njegova tesna konstrukcija in visokokakovostni materiali pa pomagajo izžarevati razred in prefinjenost.

1. Mercedes C300e

Mercedes-Benz C 300e
Mercedes-Benz C 300e Foto: on topgear

Trenutni Mercedes C300e, ki ima dvakrat večjo pogonsko baterijo od mnogih tekmecev med hibridnimi vozili, ima električni doseg do 160 kilometrov. Pogonski agregat modela C300e sestavljata 2,0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom in električni motor s 127 KM ter skupaj razvije 308 KM v avtomobilu. Model je na voljo v karoserijski izvedbi limuzina in karavan, pri čemer njegova dodatna strojna oprema ne prizadene bistvenega prostora za potnike ali prtljažnik.

C300e je cestne preizkuševalce navdušil s svojo prefinjenostjo in izolacijo ter s sproščenim, luksuznim, prvim luksuznim vzdušjem mercedesa razreda S v malem. Bolj navdušeni vozniki bodo morda še vedno raje razmišljali o modelih, kot sta BMW 330e ali Peugeot 508 PSE, toda za večino voznikov bo C300e zaradi odličnega električnega dosega postal priljubljena izbira.

Žiga Kastelic

SEO urednik

Prejšnji članekDržava nakazuje, preverite, ali ste upravičeni do izplačila
Naslednji članekObjavljen najnovejši seznam pametnih telefonov, ki oddajajo največ in najmanj sevanja: ali uporabljate katerega od njih?
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.