Peugeot je razkril svojega električnega sedemsedežnika, ki ni potreboval veliko časa, da je navdušil ljubitelje znamke in avtomobilov. Tu je Peugeot 3-5008. Kaj vse vemo o njem, specifikacijah, funkcijah in ceni?
Peugeot e-5008: Specifikacije in cena
Peugeot e-5008 je bil predstavljen kot vstopnica francoske znamke v rastoči razred električnih sedemsedežnikov, ki ponuja najboljšo ponudbo v svojem segmentu in verjetno tudi najnižjo ceno.
e-5008, ki bo na voljo tudi z izbiro hibridnih pogonskih sklopov, je dejansko raztegnjena različica Peugeota e-3008 z ravnim hrbtom: vse pred sprednjimi sedeži je enako, vključno z 21-palčnim zaobljenim zabavno-informacijskim zaslonom, razporeditvijo krmilnikov i-Cockpit in nizom 10 gumbov za bližnjice i-Toggle v notranjosti.
Novi 5008 pa je 250 mm daljši in 50 mm višji od 3008 ter ima 150 mm daljšo medosno razdaljo. Ta razširitev pomeni, da je v notranjosti prostora za tretjo vrsto sedežev, ki zagotavlja približno toliko prostora v kabini kot stari 5008.
Razpoložljiv prtljažni prostor z dvignjenimi vsemi sedmimi sedeži se je s samo 167 litrov pri predhodniku povečal na 259 litrov. S petimi nameščenimi sedeži in zloženo tretjo vrsto meri skupna prostornina prtljažnika 5008 znaša 748 litrov – kar je manj od 952 litrov v odhajajočem avtomobilu – vključno z 80 litri, spravljenimi globoko pod odstranljivim dnom prtljažnika.
Električni sedemsedežnik Peugeot e-5008
Linijo pogonskih sklopov otvori blagi hibridni motor s 134 KM, ki ga je že uporabljal 3008, po lansiranju pa se mu bo pridružil priključnohibridni sklop. Čisto električne možnosti se ujemajo tudi s tistimi iz modela e-3008, začenši z enomotornimi avtomobili z 207 KM in baterijskim paketom s 73 kWh, kar zagotavlja doseg 500 kilometrov.
Avtomobili dolgega dosega združujejo isti motor z večjo baterijo 98 kWh, za katero Peugeot trdi, da omogoča približno 660 kilometrov vožnje med polnjenji. Obstaja tudi model z dvojnim motorjem s 315 KM in paketom 73 kWh, ki naj bi zagotavljal doseg 500 kilometrov.
Direktor podjetja je predlagal, da bo 5008 stal le malo več kot 3008, pri čemer je namigoval na začetno ceno pod 50.000 evri za električne različice. S tem bi e-5008 postal najcenejši električni sedemsedežnik.
SEO urednik