Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne gre tako dobro, kot si je večina avtomobilskih proizvajalcev predstavljala. Številni med njimi zdaj odlagajo svoje ambiciozne cilje in niso več tako prepričani, kdaj bo prehod na električno energijo končan.
Še lani so pri Volkswagnu ocenili, da bodo električni avtomobili do konca desetletja predstavljali 80 odstotkov letne prodaje v Evropi. Precej mlačen sprejem njihovih modelov ID je podjetje iz Wolfsburga zdaj prisilil v hitro spremembo načrtov. Od 180 milijard evrov, namenjenih predvsem električnim avtomobilom naslednje generacije v letu 2023, bo VW zdaj tretjino preusmeril v razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem. To je razkril Arno Antlitz, finančni direktor in glavni operativni direktor koncerna Volkswagen.
Antlitz je na konferenci v Münchnu dejal: »Prihodnost je električna, preteklosti pa še ni konec. Volkswagen torej bistveno odstopa od prvotnega načrta, ki je bil potrjen konec leta 2022 in po katerem so nameravali prodajati le električne avtomobilov v Evropi od leta 2033.« Lani je šef znamke Volkswagen Thomas Schäfer omalovaževal motor z notranjim zgorevanjem kot ‘staro tehnologijo’, a zdi se, da bo Volkswagen še naprej vlagal milijarde v razvoj in izpopolnjevanje tehnologije, ker kupci to očitno želijo.
Urednik portala MojPrihranek