Znamka naših sosedov je svoje oboževalce razveselila s kar nekaj dobrimi novicami. Med njimi je tisti klasični del prizadevanj za novo cenovno dostopno linijo modelov, znotraj katerih bo ustvaril dve novi vozili. Eden bo športni terenec, drugi pa fastback.
Fiat napoveduje SUV in Fastback
Prvi bo tekmec Nissanu Qashqaiju, drugi pa Toyoti RAV-4. Oba modela bosta sledila novo razkritemu modelu superminija Fiat Grande Panda in se tako postavila ob bok modelom 500 in 600. Seveda se želi italijanska znamka še dodatno razširi po svetu.
Koncepta, ki sta trenutno znana le kot SUV in Fastback, bosta potrjena za proizvodnjo med praznovanjem 125. obletnice Fiata in bosta prispela leta 2025 in 2026. Pomembno je poudariti, da Fiat še ni potrdil, v katerem vrstnem redu. Oboje pa sledi njihovi obljubi, da bo vsako leto do 2027 izdal nov avtomobil.
Fiatov šef Olivier François je potrdil, da se bosta oba modela osredotočila na C-segment: »Končno se bomo vrnili v C-segment z zelo prostornimi, prostornimi, družinam prijaznimi ponudbami. To je tisto, kar si ljudje želijo.«
Čeprav o obeh vozilih ne vemo veliko, je Fiat omenjeni SUV predstavil kot nekakšno giga-Pando, z osredotočenostjo na praktičnost. Fastback pa naj bi postal nekakšen manjši križanec s športnim pridihom – bil naj bi naslednik modela Tipo.
Cenovna dostopnost na Stellantisovi platformi?
Ugiba se, verjetno kar natančno, da bodo vozila uporabljala platformo Smart Car, ki jo ustvarja Stellantis. Ta lahko sprejme pogone z notranjim izgorevanjem, hibridne in električne pogone. Tudi te možnosti še niso znane, se pa že natančno ugiba o cenah obeh modelov.
Glavni mož je poudaril: »Naše stranke želijo ikonične in cenovno dostopne mestne avtomobile.«
Strokovnjaki ocenjuje, da bodo najvišje cene ostale pod 35 tisoč evrov za SUV in pod 30 tisoč evrov za Fastback.
SEO urednik