Postopek polnjenja telefona ni nekaj, o čemer pogosto razmišljamo – dovolj je, da priključimo kabel in počakamo, da se naprava napolni. Vendar so pametni telefoni zapleteni žepni računalniki, in nekega dne se lahko zgodi, da vaš telefon noče več polniti, vi pa se boste praskali po glavi in spraševali, kje je težava. Na srečo vam ni treba takoj teči v servis, saj ima težava morda preprosto rešitev, ki jo lahko odpravite kar doma. Tu je namreč 7 stvari, ki jih lahko poskusite, preden se zatečete k zadnji opciji.
1. Znova zaženite telefon
Preden poskusite karkoli drugega, poskusite znova zagnati napravo. Ta nasvet je v bistvu uporaben pri vseh težavah, ki jih imate s katero koli napravo, in bi moral biti prva stvar, ki jo poskusite.
Ponovni zagon bo ustavil vse procese v ozadju, zato je možno, da bo to rešilo tudi težavo s polnjenjem telefona. Prav tako ta postopek osveži osnovne komponente naprave, če se je katera od njih med delovanjem »zmedla«. Če ne veste, kako ponovno zagnati napravo, preprosto držite gumb za vklop, dokler se ne pojavijo možnosti, med katerimi izberete »Znova zaženi«.
2. Zaženite varni način
Če se vaš telefon še vedno ne polni po ponovnem zagonu, poskusite naslednji korak: zaženite telefon v varnem načinu (Safe Mode). Ta način omeji telefon samo na aplikacije, s katerimi je bil prvotno dobavljen, kar pomeni, da vse aplikacije, ki ste jih naknadno namestili, ne bodo delovale v varnem načinu.
Če se telefon v varnem načinu polni, je težava v kateri od aplikacij, nameščenih kasneje. Nato znova zaženite napravo v običajni način in izbrišite nedavno nameščene aplikacije. Če se še vedno ne polni, ga ponastavite na tovarniške nastavitve.
Postopek zagona varnega načina je različen za vsako napravo. Na nekaterih morate držati gumb za vklop in nato držati opcijo za izklop, dokler ne dobite možnosti za varni način. Na drugih telefonih pa morate napravo izklopiti in jo ponovno vklopiti z držanjem gumba za vklop in povečanje glasnosti hkrati.
3. Preverite, če gre za programsko napako
Če poleg ikone baterije vidite simbol za polnjenje, odstotki pa ne naraščajo (ali obratno), bi to lahko bila programska napaka. Namestitev aplikacije, kot je Ampere, vam bo pokazala, ali električni tok dosega vaš telefon.
Ampere je preprosta aplikacija, ki vam omogoča, da vidite, kako hitro se telefon polni ali prazni, ter ponuja nekaj drugih uporabnih funkcij, kot je preverjanje zdravja baterije. Ko namestite Ampere, priključite telefon na vir napajanja in zaženite aplikacijo, da vidite, ali piše, da se telefon polni. Če se polni, a ne kaže ikone za polnjenje, gre za programsko napako, ki bo verjetno popravljena v eni od prihodnjih posodobitev sistema.
4. Očistite USB vhod
Če ponovni zagon, aplikacije ali programska oprema niso težava, preverite USB vhod. Telefoni pogosto preživijo veliko časa v naših žepih, zato ni nenavadno, da se v vhodu nabere umazanija, ki lahko prepreči dober stik s polnilcem.
Preglejte USB vhod pod močno svetlobo in, če opazite umazanijo, ga previdno očistite, da ne poškodujete stikov.
5. Zamenjajte vtičnico
Če težava ni v telefonu, so morda vzrok zunanji dejavniki. Na primer, v vtičnici, kamor priključujete polnilec, morda ni elektrike. Poskusite drugo vtičnico, po možnosti v drugem delu hiše.
6. Zamenjajte polnilec
Če se vaš telefon noče polniti je morda težava v polnilcu. Polnilci vsebujejo zapleteno elektroniko in niso imuni na okvare, zato poskusite z drugim. Če nimate drugega polnilca, lahko napravo napolnite tudi preko računalnika, tako da priključite kabel v USB vhod.
7. Zamenjajte kabel
Če nič drugega ne pomaga, poskusite z drugim kablom. Kabli se pogosto umažejo, prelijejo ali prelomijo. Okvarjeni kabli niso le ovira pri polnjenju, ampak predstavljajo nevarnost električnega udara ali požara.
Če zamenjava kabla reši težavo, nadaljujte kot običajno. Če pa tudi to ne pomaga, je res čas, da obiščete servis ali zamenjate napravo.
Urednik portala MojPrihranek