SOF je v treh dneh obiskalo prek 900 udeležencev, ki so lahko prisluhnili odličnim predavanjem vrhunskih mednarodnih in domačih strokovnjakov.
Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal od srede, 26. marca, do petka, 28. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja.
Agencij leta je postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Orto.
Velike nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so med drugim prejeli tudi:
- v kategoriji Mediji akcija Iz kolesarskih stez na maraton (oglaševalec: KD Rog in BTC City, agencija: Saatchi &Saatchi),
- v skupini Inovativne rešitve rešitev Preglejte svojo streho iz zraka (oglaševalec: Bramac, agencija: Pristop),
- v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann),
- v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann).
V treh festivalskih dneh so udeleženci lahko med drugim prisluhnili tudi Robertu Lešniku, vodji oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz. V razpravi o pomenu blagovnih znamk za uspešnost podjetij in o tem, kakšna je pri tem vloga vodij, pa so udeleženci lahko prisluhnili predsednikom uprav največjih podjetij v regiji – Emilu Tedeschiju (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimiru Mršiću (Podravka, d.d.), Toniju Balažiču (Mercator, d.d) in Tomažu Berločniku (Petrol, d.d.).