Zmanjšajte porabo goriva z revitalizacijo

Revitalizacija je postala sestavni del tehničnega vzdrževanja vozil. Posledica je znatno povečanje in izenačenost kompresije v cilindrih, zmanjšana poraba goriva, povečanje pospeševanja motorja, obnova oljnih črpalk, enot s turbinskim polnjenjem, gredi in puš. Odpravljeni so hrup pri delovanju menjalnika, tuljenje v servo črpalki in obraba ležajev.

Novi sloj ima edinstvene lastnosti: moč, visoko odpornost proti koroziji in nizko hrapavost. Po zaključeni revitalizaciji vam bodo deli zanesljivo služili dvakrat ali štirikrat dlje. Pomembna značilnost keramično-kovinskega sloja, ki ga oblikuje revitalizant, je zmožnost samo obnovitve. Tudi po desetih menjavah olja in času delovanja enakemu prevoženim 100.000 km, se praske, ki se pojavijo na površini cilindra, zapolnijo. Zagotovilo za takšno vzdržljivost je v nakopičeni zmožnosti notranje tlačne napetosti, ki med delovanjem ostaja praktično nespremenjena. Zahvaljujoč nanosu revitalizanta je možno dele in mehanizme vzdrževati v brezhibnem stanju.

 

1. Obraba površine

Za nastanek nepravilnosti zadostuje že praska ali odkrušek, ki ju povzročijo trdni tujki (prah, umazanija, opilki). Na tem območju pride do povečane površinske dejavnosti. Pojavi se na mestih, kjer imajo kovinski atomi ne kompenzirane vezave. Zato jih je pod povečano obremenitvijo možno zlahka razrahljati in odtrgati od matrice. Kovina se začne krušiti.

 

2. Začetek revitalizacijskega procesa

Revitalizant se nanese na površino skupaj z lubrikantom in začne delovati točno na mestu, ki je najbolj obrabljeno, ker je tam dovolj presežne energije za začetek revitalizacijskega procesa in ker imajo tam kovinski atomi največje količine ne kompenziranih vezav. Te vezave podobno magnetu ujamejo in zadržijo sestavni material, revitalizant, na mestu obrabe.

 

3. Oblikovanje novega sloja

Nekaj minut po začetku revitalizacijskega procesa se pojavi na mestu praske keramično-kovinska zaplata. Območje povečane dejavnosti izgine. Energetski procesi se ustalijo, rast keramično-kovinskega sloja se ustavi.

 

4. Zaključek predelave površine

Zaradi širjenja zaščitnega sloja na kovino se oblikuje izjemno trdna kovinska plast z edinstvenim delovanjem.

 

Več o revitalizaciji in podrobnostih izdelkov Xado si  preberite na povezavi.

BODI 'IN', VOZI NA PLIN !!! Denarnica, avto in narava vam bodo hvaležni! Vas boli glava zaradi vsakomesečnih računov za gorivo? SIGAS ima rešitev za vas. Predelajte svoje vozilo na plin in znižajte svoje stroške!
www.avtoplin.si | info@sigas.si | 051 688 880 | Krmelj 24C, 8296

Prejšnji članekSonce in termosolarni sistemi
Naslednji članekHE Krško s 1. 4. 2014 v rednem obratovanju

BODI 'IN', VOZI NA PLIN !!! Denarnica, avto in narava vam bodo hvaležni! Vas boli glava zaradi vsakomesečnih računov za gorivo? SIGAS ima rešitev za vas. Predelajte svoje vozilo na plin in znižajte svoje stroške!
www.avtoplin.si | info@sigas.si | 051 688 880 | Krmelj 24C, 8296

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.