Toyota je med avtomobilskimi proizvajalci že dve desetletji glavni inovator in nosilec razvoja gorivnih celic za uporabo v vozilih. V tem času so prehodili dolgo pot, saj so iz skromnih začetkov, ko razen teoretičnih podlag ni obstajala nobena primerna tehnologija, razvili vozilo, ki uporablja vodik kot glavno pogonsko gorivo. ZToyota FCV bo tako prvo pravo avtomobil na gorivne celice, ki ga bo moč kupiti v letu 2015.
Večina dosedanjih poskusov avtomobilske industrije, da bi izdelali avtomobil z vodikom, kot glavnim virom energije se je končala s testnimi vozili, ki so jih preizkušali v laboratorijih. Toyota pa je svoj koncept izpopolnjevala 20 let in tako izdelala futuristično oblikovano vozilo, ki ima vse karakteristike in uporabnost klasičnega avtomobila.
Toyotin FCV je skoraj popolnoma neslišen, saj je pogon električni in razen trenja pnevmatik ne proizvaja zvoka. Zato ima vgrajen zvočni signal, ki bo opozarjal pešce pri nizkih hitrostih. Prav tako ne proizvaja nobenih emisij škodljivih plinov – edini stranski produkt je voda, ki nastane pri obratnem procesu kemično-električne reakcije. Največja razlika med FCV in električnimi avtomobili, ki so že našli svoje občinstvo, je domet. Če ta znaša pri klasičnem električnem avtomobilu od 100 – 170 km, zmore Toyota, kar 700 kilometrov, to pa jo po uporabnosti seveda približa klasičnemu avtomobilu na fosilna goriva. Podobo hitro je tudi polnjenje, saj lahko rezervoar z vodikom napolnimo v pičlih 3 minutah. Eksplozivnost vodika bo verjetno zaskrbela marsikaterega potencialnega kupca, vendar vodik v resnici ni dosti bolj eksploziven kot bencin. Poleg tega je Toyota vgradila ultra-odporni rezervoar iz ogljikovih vlaken, ki se je odlično izkazal na testih.
Toyota FCV bo tako prvi komercialno dostopen električni avtomobil z vodikovo tehnologijo na svetu. Prodaja se bo uradno začela v prvi četrtini leta 2015. Toyota o ceni za zdaj moči, vendar napovedujejo, da bo cenejši od Tesle, ki bo v začetni fazi edini pravi tekmec.