Ian Wright, eden od soustanoviteljev družbe Tesla, ni pogosto na naslovnicah, saj je zapustil podjetje v letu 2005, ko je bilo še v svojih začetkih. S svojim najnovejšim podvigom – Wrightspeed – pa želi doseči nekaj podobnega kot Tesla – elektrifikacija komercialnih vozil.
Njegova družba se bo najbolj osredotočila na predelave industrijskih vozil – predvsem dostavne tovornjake in tovornjake za odvoz smeti – v vozila na električni pogon.
Medtem ko je Tesla daleč naokoli znana po svojih inovacijah v električne avtomobile, pa se ne govori kaj dosti o električnih tovornjakih. To je zelo nenavadno, saj so tovornjaki največji onesnaževalci okolja in izpuščajo največ ogljikovih emisij v okolje. Wright upa, da bo lahko s svojo elektrifikacijo tovornjakov, navdušil podjetja, saj bi lahko na ta način na dolgi rok veliko prihranili. Največja ovira za zdaj je cena. Elektrifikacija tovornjaka stane od 120.000 do 180.000 evrov. Medtem ko npr. tovornjak za smeti stane okoli 440.000 evrov.
Prvi stranki družbe Wrightspeed sta FeedEx, ki je naročil 25 tovornjakov za prevoz pošte in družba Ratto, ki je naročila 17 smetarskih vozil.
Wright pa napoveduje velik razvoj svoje družbe. Iz trenutno 25 zaposlenih namerava število zaposlenih povišati na 250 zaposlenih in na dolgi rok postati tekmec Tesli.