Zavedajoč se občutljivosti kupcev na spremembe cen, ta trgovska veriga za ureditev doma zagotavlja dolgoročno stabilnost cen.
V skladu s poslanstvom, da so visokokakovostni skandinavski izdelki dostopni vsem, je JYSK koncept »Vedno nizka cena« razširil na več kot 1000 artiklov skozi vse leto v Sloveniji. S tem danska trgovska veriga z izdelki za ureditev doma zagotavlja dolgoročno stabilnost cen, namesto sezonskih popustov in promocijskih ponudb. Potrošnikom tako ni treba skrbeti, ali bo izdelek, ki ga potrebujejo, cenejši, če čakajo nanj nekaj tednov ali mesecev.
Med več kot 1000 artikli, ki so prešli na ta novi JYSKov cenovni status, so vse skupine izdelkov od pohištva, tekstila, svetil do okraskov, opreme in dodatkov za dom. Artikli, ki imajo najugodnejše cene po posameznih skupinah izdelkov, so označeni z “Vedno nizka cena” in so zlahka prepoznavni v vseh poslovalnicah po Sloveniji ter v spletni trgovini.
“Za to potezo smo se odločili, zavedajoč se občutljivosti kupcev na spremembe cen. Skrbno smo izbrali širok nabor artiklov z vsakodnevno nizkimi cenami, brez kompromisov pri kakovosti. Namen tega cenovnega koncepta je zaščititi kupce pred nihanjem cen in jim olajšati izbiro. Preprosto, ko kupec vidi oznako “Vedno nizka cena,” je lahko prepričan, da je cena vedno točna in da lahko kadarkoli kupi izdelek po enaki ceni,” je pojasnil Igor Opačić, JYSKov Retail manager in član Uprave za Slovenijo in BiH.
JYSK že leta uveljavlja prakso »Vedno nizka cena«, zdaj pa se je odločil, da bo ta priljubljen koncept uvedel še na bistveno večje število artiklov. To bo v času inflacije gotovo prišlo prav tudi slovenskim potrošnikom, ki bodo imeli zdaj zagotovljene nizke cene in si bodo lahko opremili svoj dom v trenutku, ko bodo to potrebovali, brez čakanja na akcije.