Slovenska zgodba o uspehu: Iz Šempetra v svet

termo shop
Foto: Termo Shop

Povprečno vsak teden postavijo okoli 25 toplotnih črpalk, 23 sončnih elektrarn in izvedejo vsaj 1 večji projekt sončnih elektrarn (nad 200 kWp) – to je le ‘hitra statistika’ podjetja Termo Shop, ki je svojo zgodbo pred 30 leti začelo tako rekoč v domači kleti. »Pred 30 leti, ko je nastajala nova država, je sočasno nastajalo tudi podjetje Termo Shop,« se z zanosom spominja Franc Šacer, ustanovitelj podjetja: »Leta ’92 ljudje niti slučajno niso razumeli koncepta toplotne črpalke. Prva leta našega delovanja so bila eno samo dokazovanje, toplotne črpalke pa niso bile ves čas tako donosne, kot so danes. Kljub temu nismo obupali – še več, verjeli smo, da smo na pravi poti in da se nam bo ta vztrajnost enkrat obrestovala. Podjetništvo pač ni enostavno, potrebnega je veliko odrekanja in garanja,« pojasnjuje. Šacer je danes že upokojen, svojo celotno življenje in prrofesionalno kariero pa je v ospredje postavljal energetiko. Ob tem ga je ves čas spremljala tudi Jožica Lemež, prva direktorica podjetja Termo Shop. »Iskreno, takrat nisem točno vedela v kaj se podajam. Kljub temu, da smo verjeli v našo idejo, je bilo zelo težko. Začetek našega podjetja je sovpadal s časom obilja porabe fosilnih goriv, ko energija še ni bila strateška dobrina. Prodali smo eno toplotno črpalko na mesec in od tega se seveda ni dalo živeti, zato smo svoje poslovanje nekoliko prilagodili trgu.« 

Vlogo direktorja je nato prevzel sin Franca Šarcerja, Jure Šarcer. Podjetje pozna tako rekoč od nekdaj – že kot 14-letni fant je v podjetju opravljal počitniško delo, in sicer je propravljal ponudbe, pri tem pa dodobra spoznaval vsea področja dela. Mladi direktor je vajeti v roke prijel, ko se je začenjala velika gospodarska kriza. Do 2007 so bili glavni njihovi kupci gradbinci, nato pa so skorajda čez noč ostali brez dela. Hitra odzivnost je privedla bo preobrata – pozornost so začeli namenjati končnim strankam.

Podjetje je dandanes med vodilnimi na področju razvoja, proizvodnje in prodaje toplotnih črpalk, glas o njihovi kakovosti pa je presegel slovenske meje. Odprla so se jim vrata v Francijo, Italijo, Španijo, na Švedsko … nagrada javne agencije Spirit, ki je Termo Shop razglasila za najboljšega izvoznika 2021, je le še dodatna potrditev, da njihova prizadevanja in kakovost prepoznavajo tudi v tujini.

Jasni cilji, usmerjenost k strankam in prilagodljivost so tisti, ki podjetje Termo Shop ohranjajo na pravi poti. Zaupanje, sodelovanje in spoštovanje pa vrednote, ki povezujejo že skoraj 80-člansko ekipo. Je tudi vaša zgodba lahko navdih za druge podjetnike?

Nadja Jurca

Urednica portala MojPrihranek.si

Prejšnji članekLebdeče police v kuhinji: Prednosti in slabosti lebdeče police
Naslednji članekNajbolj čudne notranjost avtomobilov
Nadja Jurca

Urednica portala MojPrihranek.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.