Vlada je na današnji dopisni seji 5. septembra sprejela sklep o vzpostavitvi Klicnega centra za obnovo po poplavah 2023. Ta bo deloval na telefonski številki 114.
Klicni center je začel z delom 6. septembra 2023 in bo deloval
- vsak delovni dan med 8. in 16. uro in
- ob sobotah med 8. in 13. uro.
Ob morebitnih spremenjenih okoliščinah se lahko delovni čas klicnega centra temu prilagodi.
Namen klicnega centra
Namen klicnega centra, ki ga vodi Andrej Šter z Ministrstva za zunanje in evropske zadeve, je centralizirano podajanje ažurnih, verodostojnih in celovitih informacij o obnovi po poplavah, ki so avgusta 2023 zajele skoraj dve tretjini Slovenije, ne glede na to, kateri resor je primarno odgovoren za zagotovitev informacije.
Klicni center bo namenjen tako obveščanju kot tudi ozaveščanju prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa pomoči pri reševanju konkretnih situacij. Povratne informacije, ki jih bodo prejeli svetovalci v klicnem centru bodo služile odločevalcem pri oblikovanju dodatnih ukrepov za učinkovitejšo pomoč na terenu.
Kdo vam bo svetoval?
Delo v klicnem centru bodo opravljali uslužbenci ministrstev in vladnih služb, ki so želeli pomagati prebivalkam in prebivalcem, ki so bili prizadeti ob poplavah. Sredstva za delovanje klicnega centra bodo zagotovila ministrstva in vladne službe v svojih finančnih načrtih.
Urednica portala MojPrihranek.si