24. SOF: Udeleženci premikali meje. Tudi tiste v glavah, da bi uspeli.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal v četrtek, 26. marca, in petek, 27. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Skupno je v okviru festivala 38 gostov iz 11 držav sveta nagovarjalo z Upaj si! in ponudilo vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh.

Festival, osrednji dogodek stroke, ki je v dveh dneh obiskalo prek 950 udeležencev, enkrat letno poveže vse domače akterje v marketinški stroki, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odpira razpravo o aktualnih vprašanjih v komunikacijski stroki, omogoča pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.

 

Slovenski oglaševalski festival se je zaključil s slavnostno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta.

 

24. SOF nagrajuje najboljše med dobrimi

Kreativno bero minulega leta je ocenjevala 11-članska žirija 24. SOF, pri ocenjevanju celostnih oglaševalskih akcij pa so se članom žirije pridružili še trije dodatni člani iz vrst oglaševalcev. Vsa v tekmovalni del SOF-a prijavljena dela do vključno 26. februarja so lahko tekmovala v kar 12 kategorijah. Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 408 del, nekoliko več kot lani. Kot je povedala Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa: »SOF tako ostaja največje slovensko tekmovanje kreativnih komunikacij. Največji tekmovalni skupini ostajata Zunanje oglaševanje (48) in Film (43). Posebej razveseljivo pa je, da se je spet povečalo število prijavljenih del v skupinah, namenjenih integriranemu komuniciranju, posebej v skupinah Ustvarjene in oznamčene vsebine (26) in Digitalne oglaševalske akcije (17). V primerjavi z lanskim letom se za nagrade poteguje enako število inovativnih rešitev in približno enako celostnih oglaševalskih akcij. Prav posebej pa smo vedno veseli tekmovalnih del mladih kreativcev (letos 11), ki jim SOF omogoča prvo resno preizkušnjo, čeprav zunaj rednega tekmovanja.« Z lepo bero prijavljenih del, agencije in naročniki zagotovo sporočajo, da imajo dovolj navdiha, zaleta in poguma in da tvorno ustvarjajo.

 

Agencija leta je postala agencija Pristop d.o.o., Znamka leta pa znamka Itak.

Velike nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so prejela naslednja dela: 

  • v skupini Film sta nagrado dobila filma Božične želje: “zaljubljenca” in Božične želje: “babi” (oglaševalec: Merkur trgovina, agencija: LEO BURNETT),
  • v skupini Zunanje oglaševanje oglasi Jumper prenese vse (oglaševalec: Citroën Slovenija, agencija FORMITAS BBDO),
  • v skupini Neposredno trženje delo Ciril Jazbec – On Thin Ice (oglaševalec: Ciril Jazbec, agencija VBG),
  • v skupini Korporativna oglasna sredstva delo Domfrca (oglaševalec: Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, agencija VBG),
  • v skupini Digitalno komuniciranje delo Kocka (oglaševalec: Bramac strešni sistemi, agencija PRISTOP),
  • v skupini Radijski oglasi oglas Kako so kupili repo (oglaševalec: Semenarna Ljubljana, agencija: ZAVOD RADIO ŠTUDENT),
  • v skupini Inovativne rešitve rešitev Dog Pookies / Pasji kaksi (oglaševalec: Pasja pekarna HOV-HOV, agencija: MAYER MCCANN),
  • v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Itak – Pogasi sovražnost. Govori ljubezen. (oglaševalec: Telekom Slovenija, agencija PRISTOP),
  • v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine delo Maturantska obleka (oglaševalec: Mlekarna Celeia, agencija PRISTOP),
  • v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije akcija Živim lajf (oglaševalec: Nova KBM, agencija PRISTOP),
  • v kategoriji Mediji akcija Jumper prenese vse (oglaševalec: Citroën Slovenija, agencija: FORMITAS BBDO).

 

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Super 16. Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov je prejela produkcijska hiša ZAVOD RADIO ŠTUDENTPriznanje Mladi kreativci 2014 sta za delo Juicer prejela Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič.

 

V okviru SOF sta bili podeljeni tudi priznanje za oglaševalsko osebnost leta, ki jo je prejel Zenel Batagelj iz družbe Valicon, oglaševalec leta pa je postala Droga Kolinska / Atlantic Grupa.

 

Trije stebri festivala so: združiti (stroko) + se izobraziti + nagraditi (najboljše)

»Pripravili smo res vrhunski program. V dveh dneh nam je 38 govorcev pokazalo, kaj vse se da, če si upaš. Govorci so bili navdihujoči, njihov skupni imenovalec pa strast do svojega dela in pogum. Videli in slišali smo veliko o pogumu kreativcev, naročnikov, medijev in tudi osebnem pogumu. Videli smo, kako lahko strah postane naš prijatelj in nam pomaga do izpolnitve naših ciljev in sanj – tako poslovnih kot osebnih. In videli smo, da je neuspeh samo stopnica do uspeha. Upam, da bomo to lahko nosili v sebi celo leto 2015, da bo tekma v 2016 še bolj nora.«, je povedala Marja Feldin, predsednica 24.SOF. Več o Slovenskem oglaševalskem festivalu na www.sof.si.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.