Gorenje na sejmu IFA v Berlinu

Velenje/Berlin, 7. september 2013 – Včeraj se je v Berlinu začel vodilni svetovni sejem zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov IFA. Gorenje se na sejmu s svojimi izdelčnimi novostmi predstavlja že šesto leto zapored, tokrat prvič z dvema lastnima blagovnima znamkama: Gorenje in Asko. Rdeča nit letošnjega sejma IFA so pametni aparati. Slednje na svojem razstavnem prostoru velikosti 750 m2 predstavlja tudi Gorenje.

V ospredju Gorenjevega razstavnega prostora je najnovejša generacija hladilno-zamrzovalnih aparatov Gorenje ION generation s tehnologijo AdaptCool, ki delovanje hladilnika prilagaja navadam in potrebam uporabnika ter sistemom IonAir, ki podaljšuje svežino hrane. Posebna pozornost je namenjena tudi večkrat nagrajenemu indukcijskemu kuhališču IQcook, ki je prvo kuhališče na svetu, ki omogoča samodejne načine kuhanja v pari. Gorenje ga v Berlinu predstavlja v kombinaciji s prototipom inteligentne nape IQhood.

Svojo premierno predstavitev širši javnosti sta v Berlinu ugledali dve Gorenjevi najnovejši kolekciji aparatov: Gorenje Classico z videzom retro, ki je namenjena predvsem ruskemu in ukrajinskemu trgu ter Gorenje Simplicity, ki je naslednica prodajno izjemno uspešne istoimenske linije izpred nekaj let, odlikujejo pa jo izbran dizajn, napredne adaptivne tehnologije ter preprost način upravljanja. Kot vodilni proizvajalec barvnih gospodinjskih aparatov v Nemčiji Gorenje na sejmu izpostavlja tudi raznobarvne hladilnike, pralne stroje in sušilnike.

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac“Novi izdelki so pomemben generator rasti, zato v Skupini Gorenje neprekinjeno vlagamo v njihov razvoj. Tudi letos bomo izkoristili odmevnost sejma IFA v mednarodnem prostoru za predstavitev najnovejših aparatov širši javnosti, vendar tokrat pod dvema lastnima blagovnima znamkama: Gorenje in Asko. Obe znamki imata tradicijo dolgo več desetletij in v prihajajočih letih bomo globalno prisotnost Skupine Gorenje gradili ravno z njima.”


Sejem IFA je vrata industriji bele tehnike prvič odprl leta 2008, saj tudi tehnologije gospodinjskih aparatov vse pogosteje segajo na področje zabavne elektronike. Letos se na sejmu predstavlja 1.493 razstavljavcev iz približno 30 držav, spremlja pa ga kar 6.000 predstavnikov medijev iz 70 držav. Tako se IFA uvršča med deset medijsko najodmevnejših dogodkov na svetu.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.