Podjetje ProSIGMA je na slovenskem trgu prisotno že četrt stoletja. V 25 letih obstoja jim je uspelo ustvariti zgodbo o uspehu, ki temelji na priznani blagovni znamki AJ, slovenske (in tuje) kupce pa navdušuje s široko ponudbo, kratkimi dobavnimi roki in odlično potrošniško izkušnjo. Ob 25. obletnici smo se tako pogovarjali z direktorjem podjetja Bojanom Lakičem, s katerim smo pogledali v preteklost, sedanjost in prihodnost priznanega podjetja.
Najprej iskrene čestitke za 25. obletnico. Kakšni so občutki po četrt stoletja trajajoči zgodbi, v kateri je podjetje raslo in se širilo?
Občutki so izjemni, v teh letih smo iz garažnega podjetja uspeli narediti podjetje, ki smo ga že pred 20 leti razširili na področje Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine ter Črne Gore. Lahko rečemo, da nam je s skupnimi močmi vseh zaposlenih in z zaupanjem naših poslovnih partnerjev uspelo ustvariti zgodbo o uspehu, ki temelji na evropsko priznani blagovni znamki AJ, ki se odlikuje z vrhunsko kvaliteto in je plod 48 let razvoja in rasti švedskega proizvajalca AJ Produkter. Verjetno vsem znano ime iz reklamnih plakatov na hokejskih, košarkaških, atletskih in drugih športnih prireditvah.
Kako bi podjetje ProSIGMA opisali nekomu, ki ni seznanjen z vašim delom?
V podjetju ProSIGMA smo strokovnjaki za opremo pisarn, delavnic, skladišč in industrije. Z več kot 15.000 proizvodi oskrbujemo podjetja, industrijo, objekte javne uprave (šole, vrtce, bolnice, ministrstva), športne in druge objekte ter domove.
Kakšne spremembe ste opazili v zadnjih nekaj letih, ko govorimo o potrošnji, prevozih, prodaji in podobnem na relaciji kupec-vi?
Večjih sprememb, razen nenehno se spreminjajočih se cen surovin na trgu in s tem nabavnih cen proizvodov v zadnjih letih nismo opazili. Lahko rečemo, da smo kljub velikim nihanjem cen surovin v svetovnem merilu, uspeli obdržati svojo konkurenčno prednost na tržišču.
Največje prednosti vašega podjetja, načina dela in izdelkov, ki bi jih lahko našteli?
Prednost našega podjetja je, da je zaradi svoje dolgo zgodovine in uspešnega poslovanja izredno stabilno in zaupanja vredno, kar vedno znova dokazujejo rezultati poslovanja in po vseh teh 25 let še vedno vsako leto pridobivamo nove poslovne partnerje, kar je rezultat uspešnega dela in dobrih referenc vseh kupcev in uporabnikov naših proizvodov.
Izdelki obsegajo vse od pisarniških pripomočkov do industrijskih izdelkov. Kako je prišlo do take raznolikosti in ali je v tem jasno določena prednost pred podjetji, ki so usmerjena zgolj v eno vejo?
Prvi razvoj blagovne znamke AJ se je začel na Švedskem pred 48 leti. To so bili proizvodi za notranjo opremo skladišč (predvsem kontejnerji za manipulacijo blaga). Leta 1880 je bil izdan prvi katalog AJ, leta 1882 pa je AJ bil prisoten že na Norveškem. Od takrat se je družinsko podjetje nenehno širilo in ukvarjalo z razvojem in s hitro rastjo so uspeli širiti svoj program skladno z vedno večjim povpraševanjem na trgu. Tako je blagovna znamka danes prisotna že v 21 državah v Evropi, v nekaterih od teh ima tudi svoje lastne tovarne in vsako leto se skupina članic AJ še dodatno poveča in obogati vsaj še za eno državo.
Več kot 15 tisoč izdelkov, imate zapisano na vaši spletni strani. Številka je ogromna, a kako nanjo gledate vi?
Ja sedaj se lahko pohvalimo že z več kot 15.000 artikli lastne blagovne znamke. Zadnja leta je razvoj proizvodov usmerjen predvsem v ergonomijo, moderen dizajn in trajnostni razvoj izdelave izredno trpežnih proizvodov AJ, ki zajema vse od opreme za pisarne, skladišč, delavnic, jedilnic, garderob, vhodov in recepcij, zunanje opreme, itd…
Katere izdelke bi izpostavili kupcem v današnjih časih?
Živimo v časih, ko zaradi hitrega in aktivnega načina življenja za delodajalce postaja vedno bolj pomembno, da v ospredje postavljajo zdravje in dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu, tako, da jim omogočajo pozitivno delovno okolje s prilagojeno opremo in sproščujočo klimo. Tako je vedno več povpraševanja po ergonomskem pohištvu, aktivnih stolih, udobnih in modernih jedilnicah za zaposlene, sestavljivih zofah za druženje in počivanje, opremi za skladišče in industrijo, ki olajša dvigovanje in prenos težkih bremen, delovnih podlagah za večurno stanje in v kompletni opremi, ki razbremeni utrujenost nog, rok in hrbtenice.
Na kaj morajo biti kupci pozorni, ko se odločajo za nakup?
AJ ponuja res veliko opcij in s tem ogromno možnost izbire. Vedno svetujemo svojim kupcem o najboljši možni izbiri za njih in jim tako pomagamo prihraniti čas in skrbi, da so se odločili za pravi proizvod. V zadnjem letu smo na spletni strani vzpostavili tudi virtualno resničnost (AR), ki že veliki večini proizvodov omogoča, da jih enostavno s klikom na ikonico s svojim telefonom postavite virtualno v prostor in takoj ugotovite ali vam mere ustrezajo in ali se izbrana oprema sklada z vašim obstoječo opremo, pohištvom ter drugim inventarjem.
Kako se kot podjetje razvijate, skrbite za svojo prihodnost in prihodnost kupcev?
Kot podjetje se razvijamo tako, da se nenehno trudimo zadovoljiti vsem potrebam in povpraševanjem naših kupcev ter da so naše dobave izvršene zelo hitro in natančno. Za prihodnost naših kupcev skrbimo z nenehnim vlaganjem v razvoj naših proizvodov, osveščanjem glede uporabe, funkcionalnosti in zakonodajnih zahtev, ki se kdaj nanašajo tudi na področje določena segmenta opreme, ki jo ponujamo. Drugače pa se trudimo, da smo ažurni, tako z nasveti, kot v procesu od nabave do dostave kupcem in predvsem nam je pomembno to, da so naši uporabniki s proizvodi AJ nadvse zadovoljni. Trdno stojimo za vrhunsko kakovostjo proizvodov in storitev dostave in montaže kupcem in zelo smo ponosni, da lahko prav na vse naše proizvode dajemo min. 7 letno garancijo, ki govori o najvišji vrhunski kvaliteti. V kolikor še ne uporabljate AJ opreme, vas vabimo, da si naredite svoj izbor in se sami prepričate o vseh naših trditvah.
Za konec, kako se bo razvijal potrošniški trg v vašem segmentu – na kaj bodo pozorni ponudniki, naj kaj kupci in kaj bo pomembno pri odločanju za nakup v naslednjih letih?
V industriji proizvodnje in prodaje proizvodov za opremo podjetij, skladišč, delavnic in industrije se, kot v vsaki drugi industriji postavlja v ospredje nenehen razvoj v inovacije in izboljšave ter nove moderne in prilagodljive ter ekonomsko varčne rešitve, ki slonijo predvsem na zagotavljanju boljšega počutja uporabnikov in večji produktivnosti ob uporabi manjših naporov. Prav tako vzporedno z vrhunsko kvaliteto in inovacijami poteka tudi trajnostni razvoj, ki vpliva na vse procese od nabave surovin, proizvodnje in prodaje.
Skupina AJ se nenehno zavzema za zmanjševanje ogljikovega odtisa in pri tem smo zelo uspešni. Več o tem si lahko preberete na naši strani, vabimo pa vas tudi, da se nam pridružite na socialnih omrežjih, kjer izpostavljamo veliko novosti in razkrivamo procese našega dela. V naslednji letih predvidevamo, da bo za kupce še bolj pomembno prav slednje; povečala se bo potrošnja proizvodov, ki so narejeni po smernicah ekološkega razvoja in s tem ne vplivajo na onesnaževanje okolja, so zaupanja vredni, kar pri AJ proizvodih podpira tudi 7 letna garancija, so še bolj funkcionalno varčni in podpirajo ergonomijo ter uspešnost pri delu.
Kje vas lahko kupci najdejo in povprašajo za nasvet?
Kupci nas lahko najdejo na dveh lokacijah, na sedežu podjetja v Ljutomeru (Prešernova ul. 7, 9240 Ljutomer) in poslovni enoti v Limbušu (Limbuška c. 2, 2341 Limbuš), drugače pa preko telefona 02 5858480 ali e-maila info@prosigma.si
Naša kompletna ponudba je na voljo 24 h/dan na kataloska-prodaja.si, za brezplačno strokovno svetovanje in pomoč pri izbiri pa smo dosegljivi vsak dan od pon. do pet. od 07 30 h do 15 30 h.