Do leta 2017 je za pričakovati, da bo 3,6 milijarde ljudi uporabljalo Facebook, pretakalo video posnetke na YouTube kanalu, iskalo zanimiva dejstva na Wikipediji in kupovalo stvari na internetnih trgovinah. In vse navedena opravila potrebujejo elektriko, da lahko funkcionirajo.
Povpraševanje po električni energiji v ZDA, bo do leta 2020 zraslo za 60 % – kar je seveda posledica stalnega zanašanja na digitalno tehnologijo in internetna omrežja. Zato je bistvenega pomena, da se vodilna tehnološka podjetja opirajo na zelene vire energije. Zato je Greenpeace pred kratkim izdal poročilo o porabi električne energije najuspešnejših podjetji na svetu.
V poročilu predvsem izstopa “Clean energy index” (indeks čiste energije) – indeks, ki nam pove razmerje med obnovljivimi viri energije in fosilnimi gorivi, ki so v uporabi v podjetju. Tu je nesporni zmagovalec Apple, ki ima indeks čiste energije kar 100 % – torej se zanaša izključno na obnovljive vire energije. Na drugem mestu je Yahoo z indeksom 69 %, medtem ko ima tretji Facebook le še indeks 49 %. Eden največjih onesnaževalcev je Oracle, ki uporablja premog za kar 44 % potreb po energiji. Tudi Microsoft velja za enega večjih onesnaževalcev. Indeks čiste energije ima le 29 %, premog pa uporablja za kar 32 % vseh potreb po energiji.