Tekmovalni program 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, tudi v letošnjem letu prinaša nekaj novosti, saj kot največji slovenski oglaševalski dogodek ostaja zvest svojim načelom in vztrajno sledi premikom v komunikacijski industriji. Na SOF prihaja tudi Kentaro Kimura, ki je na zadnjem festivalu v Cannesu z agencijo Hakuhodo Kettle, Tokyo, osvojil kar 13 prestižnih kanskih levov.
V tekmovalnem program letošnjega SOF-a največjo vsebinsko novost predstavlja prenova tekmovalne skupine, ki je v celoti namenjena inovativnosti na področju komunikacij. Z novim imenom, odslej je to tekmovalna skupina Inovativne rešitve, zajema tako inovativne komunikacijske rešitve kot inovativne izdelke ali storitve. »Z inovativnimi komunikacijskimi rešitvami smo se v tej skupini srečevali že doslej. Novost je, da lahko oglaševalci in agencije v to skupino odslej prijavijo tudi izdelke in storitve. Pri slednjih je odločilnega pomena močna komunikacijska funkcija, ki je lastna produktu samemu; pri tem smo imeli v mislih predvsem inovativne izdelke, storitve in rešitve, ki jih snujejo navdušeni posamezniki ali skupine v okviru mladih, sveže zagnanih podjetij. Inovativnost izdelka ali storitve same tu ni v ospredju, saj ne gre za tekmovanje izumov; bistvena je uporaba v promocijske oziroma komunikacijske namene, ki pa lahko izhaja iz inovativnosti izdelka ali storitve ali inovativnosti uporabe,« pojasnjuje Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF.
Izzivalna tekmovalna skupina vabi na SOF nove tekmovalce, hkrati pa zahteva tudi redefinicijo kriterijev za ocenjevanje del. Zato se bodo pri ocenjevanju prijav v skupini Inovativne rešitve enajstčlanski žiriji SOF pridružili tudi posamezniki z bogatimi izkušnjami na tem področju, in sicer: Jugoslav Petkovič, ustanovitelj spletne trgovine Mimovrste ter spodbujevalec novih inovativnih rešitev, Jure Vižintin, sodelavec visokotehnološkega podjetja Zemanta, ter Andraž Logar iz podjetja 3fs, v katerem je nastala aplikacija Toshl.
»Nekaj sprememb je doživela tudi lani uvedena tekmovalna skupina Mediji, ki je odslej razdeljena v dve tekmovalni kategoriji. Prva je namenjena kreativni uporabi (integriranega) medijskega spleta, druga pa kreativni uporabi enega izmed medijskih kanalov. Tudi v tej skupini so dobrodošle inovativne rešitve, kot je na primer ustvarjanje novega komunikacijskega kanala«, pravi Lučka Peljhan.
V treh festivalskih dneh bodo udeležence nagovorili vrhunski govorci, med katerimi bo tudi Kentaro Kimura, izvršni kreativni direktor in so-predsednik uprave agencije Hakuhodo Kettle, Tokyo, ki je na lanskem festivalu v Cannesu osvojila kar 13 kanskih levov, Kentaro Kimura pa je udeležence navdušil s predavanjem z naslovom “1 + 1 = 3: A Formula for Creative Alchemy”. Poleg njega bodo med drugim spregovorili tudi Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij za Srednjo in Južno Evropo pri družbi Coca-Cola, Robert Lešnik, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz, dr. Christoph Engl, direktor Brand:Trust in strokovnjak s področja znamčenja in destinacijskega marketinga, Lazar Đamić, direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, dr. Ian Sutherland, namestnik dekana za raziskave in direktor doktorskega študija na IEDC- Poslovni šoli Bled, Jugoslav Petkovič, soustanovitelj največje regionalne spletne trgovine mimovrste=) in spletnega razvojnega podjetja D.Labs, pa dr. Aleksander Zadel, ki domačim in tujim podjetjem pomaga pri projektih razvoja tehnik vodenja, motivacije, kadrovske politike ter razvoja osebnih in managerskih potencialov zaposlenih …
Rdeča nit 23. Slovenskega oglaševalskega festivala bodo nove razmere in nova razmerja na slovenskem oglaševalskem trgu. Spremembe so gonilo posla, v tem spremenjenem okolju pa smo vse bolj povezani ter vse bolj medsebojno odvisni.
Podrobnejše informacije o festivalu so na voljo na www.sof.si.