Kako pomembno je slaviti zmago elektrike nad nafto prikazuje interes, ki se je oblikoval okoli projekta Solar Impulse. Cilj projekta je let z letalom okoli sveta izključno na električni pogon in včeraj so člani ekipe dosegli pomemben mejnik. Pilot Bertrand Piccard je namreč po treh dneh neprestanega leta iz havajskih otokov pristal v Mountain View v Kaliforniji.
Polet je predstavljal najbolj kritičen del celotne misije. Med havajskim otočjem in Kalifornijo namreč ni nobenih primernih pristajališč. V primeru, da bi na letalu prišlo do kakšnih večjih tehničnih okvar pilotu ne bi preostalo nič drugega kot da pristane na vodi in počaka na reševalno službo v upanju, da ga noben morski plenilec v tistem času ne napade. Prelet oceana je potekal brez težav, je pa čisto ob koncu vreme vseeno malo premešalo načrte celotne ekipe. Zaradi močnih vetrov iz neugodne smeri so morali pristanek na letališču prestaviti in letalo je zaradi tega bilo prisiljeno krožiti v zraku in čakati na izboljšanje razmer.
Solar Impulse predstavlja pomemben korak v prihodnost človeštva, ki ne bo več odvisno od nafte. Letalo tehta zgolj 2,3 tone in je zgrajeno za enega samega potnika. Na krilih ima nameščenih več kot 17.000 fotovoltaičnih celic, ki skrbijo za pogon letala. Čez dan se sončna energija, poleg potreb letalskih motorjev, shranjujejo tudi v baterije. Slednje so nato odgovorne, da letalo prejme potrebno energijo čez noč. Razpon kril meri 72 metrov kar je izjemna velikost kril. Za primerjavo naj se omeni, da je razpon kril Boeinga 747-8 68,5 metrov. Letalo poganjajo štirje motorji in v tem pogledu opravljajo svoje delo izjemno zanesljivo saj večjih težav na misiji do sedaj ni bilo. Edina izjema so baterije, ki so se na določeni stopnji začele pregrevati in s tem celotno misijo prisilile na osem mesečno prekinitev. Težave z baterijami so lahko za letalo kritične saj je požar na sredi leta ena izmed najslabših scenarijev. Edina slabost Solar Impulse je povprečna hitrost, ki jo letalo doseže. Slednja namreč znaša zgolj 70 km/h. Posledično so preleti izjemno dolgotrajni in zahtevni za pilota, ki si lahko privošči največ 20 minutne spance.
Misije se bo nadaljevala s preletom ZDA in nato čez Atlantski ocean. Pomembno je, da bo ekipa Atlantik prečkala v poletnih mesecih saj je vreme takrat neprimerljivo ugodnejše kot v jeseni ali celo zimi. Cilja črta misije so Združeni Arabski Emirati oziroma Abu Dhabi, kjer se je celotna marca lani tudi začela.