Ste že občutili? McDonald’s po padcu dobička v razmislek glede cen

Stockholm, Sweden An attendant hands over food at a  Mc Donald's drive-thru window.
Foto: Alexander Farnsworth iz iStock

V ameriški verigi restavracij s hitro prehrano McDonald’s so se po padcu dobička v drugem četrtletju odločili za razmislek glede svoje cenovne strategije. Podjetje bo s popusti poskušalo zaustaviti upad prodaje, je po poročanju BBC vlagateljem dejal glavni izvršni direktor podjetja McDonald’s Chris Kempczinski.

McDonald’s je v drugem četrtletju zabeležil dve milijardi dolarjev čistega dobička, kar je 12 odstotkov manj kot v enakem lanskem obdobju. Prihodki so ostali skoraj nespremenjeni pri 6,5 milijarde dolarjev, je v ponedeljek sporočilo podjetje.

Prvi padec prodaje po pandemiji covida-19

Prodaja v restavracijah, ki so bile odprte najmanj eno leto, je v primerjavi z enakim obdobjem lani nazadovala za odstotek, kar je bil prvi padec po pandemiji covida-19, je poročal britanski BBC.

Potrošniki so kritični do podjetja, ker je med pandemijo bistveno zvišalo cene. Kot je pojasnil vodja podjetja McDonald’s v ZDA Joe Erlinger, se je sendvič Big Mac od leta 2018 v ZDA podražil za 21 odstotkov. Trenutno stane 5,29 dolarja, poroča BBC.

Kempczinski je priznal, da je povišanje cen spodbudilo potrošnike k razmisleku o svojih nakupnih navadah. Kot je dejal, so slabi poslovni rezultati podjetje prisilili k “temeljitemu premisleku” o oblikovanju cen. Vlagateljem je pojasnil, da bo podjetje s popusti poskušalo zaustaviti upad prodaje.

Vodstvo podjetja je ob tem izpostavilo nedavne akcije, denimo menu Happy Meal za pet dolarjev v ZDA, in kampanjo v Združenem kraljestvu, v okviru katere lahko gostje izberejo tri jedi za tri funte. Te akcije bodo predvidoma podaljšane.

Delnice podjetja so se podražile za tri odstotke, potem ko je Kempczinski zagotovil, da so zmožni izpeljati to strategijo. »Vemo, kako to storiti,« je dejal in dodal, da sodelujejo s franšizojemalci, da bi izvedli potrebne prilagoditve.

Prague, Czech Republic - 11.08.2021: McDonald's restaurant, baying meal by drive thru from the car in Prague, Czech Republic . High quality photo
Foto: Tatiana Dyuvbanova iz iStock

Padec prodaje je deloma tudi posledica bojkotov proti podjetju McDonald’s, saj podjetju nekateri očitajo, da v času aktualnega konflikta v Gazi podpira Izrael. Tamkajšnji franšizojemalec Alonyal je namreč izraelskim vojakom podaril več tisoč obrokov, navaja BBC.

Iz podjetja so zato aprila sporočili, da bodo odkupili vseh svojih 225 izraelskih restavracij.

Simon Uršič

Urednik portala MojPrihranek

VIRSTA
Prejšnji članekPreverite, takšne so po novem cene goriva!
Naslednji članekS posebnim dodatkom zemlji, bodo vaše rože cvetele vse poletje
Simon Uršič

Urednik portala MojPrihranek

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.