Mobilnost v mestih ima velik vpliv na emisije CO2 v okolje. Sploh v mestih, kjer je zgoščen promet, imajo vozila na fosilna goriva še večji vpliv. Zato so projekti, ki podpirajo ali omogočajo drugačno mobilnost v mestih dobrodošli. Razmišlja se o kreditnih točkah za zmanjšanje CO2 izpustov kot posledica kolesarjenja v mestih namesto vožnje z avtomobili.
Svet v združenih narodih, ki nadzira mehanizme za razvoj čistejšega okolja je podprl metodologijo za izračun količine manjših izpustov, ki jih je mogoče doseči z vpeljevanjem ali izboljšavami kolesarskih poti v mestih. Tudi projekti kot so parkirišča za kolesa, souporaba koles so upoštevani v metodologiji izračuna.
Tako pridobljene kreditne točke bi bilo mogoče prodati v kolikor ne bi bile povsem izkoriščene v mestu, ki bi imelo bolje razvite mreže.
V letu 2015 je mestni promet generiral okrog 7 % vseh izpustov, zato lahko kolesarjenje v mestu, namesto uporabe avtomobila znatno vpliva na manjše izpuste. Kolesarjenje je praktičen in hiter način transporta v urbanem okolju, ki lahko zelo zmanjša izpuste. Mesta, ki bi bolje razvijala kolesarsko mrežo in bi tudi spodbujala kolesarjenje, bi bilo tako pametno nagraditi za to. Sistem kreditnih točk bi to omogočal.