Avtomobilski giganti skušajo v razredu električnih SUV oz. športnih terencev postaviti temelje za konkurenčnost. Tu je zdaj še napoved naših sosedov. Alfa Romeo bo leta 2027 lansirala velik električni SUV, ki bo konkurenca modelom BMW iX, Lotus Eletre, Porsche Cayennu naslednje generacije in obljubljenemu novemu modelu Alpine.
Električni SUV bo menjava Stelvie
Postavljen v E-segment, bo novi model sledil menjavi Stelvie v razredu nižje, je potrdil izvršni direktor podjetja Jean-Philippe Imparato. Čeprav bo menjal manjši model pa bo višji od Alfine prejšnje ponudbe v tem segmentu, predvsem limuzine 166 (1998-2997). Ob tem pa je vredno omeniti, da bo vseeno nekoliko nižji od tradicionalnih športnih terencev v segmentu, z željo po izboljšani aerodinamični učinkovitosti in privlačnosti dinamike.
Model bo stal na platformi, ustvarjeni samo za EV vozila STLA Large, kot naslednik Stelvie in zamenjava za limuzino Giulia. Ta nova platforma je bila zasnovana tako, da ustreza vrstam avtomobilov, ki jih ponujajo premium znamke Stellantis (Alfa, DS, Lancia in Maserati).
Njegova 800-voltna električna arhitektura omogoča izjemno hitro polnjenje, tako da bi lahko znaten del velikega dosega novega SUV-ja Alfa – do 800 kilometrov – napolnili v manj kot 30 minutah z najmočnejšimi javnimi polnilniki.
Največji avtomobil, ki bo nosil Alfino masko scudetto
Postal bo največji avtomobil, ki bo nosil Alfino znamenito zaščitno masko »scudetto. Prodajal se bo v Evropi – kakopak -, a sta zanj ključna trga ZDA in Kitajska. O tem je nekaj besed spregovoril tudi Imparato. »Če ostanemo samo v zahodni Evropi, ga ne bomo nikoli izdelali, saj so količine majhne in ne vemo, kako se bo segment razvijal,« je povedal. Uporaba platforme STLA Large daje Alfi možnost, da v svoj novi SUV vgradi do tri motorje – postavitev, ki je že bila povezana z različico Quadrifoglio z več kot 1000 KM prihodnje električne Giulie.
SUV bo opremljen tudi z digitalno funkcionalnostjo, ki bo na ravni konkurenčnosti s Teslo. Zahvaljujoč Stellantisovi novi STLA BRAIN arhitekturi, ki bo omogočala možnost prostoročne vožnje in veliko bolj intuitiven informacijsko-zabavni vmesnik kot tisti v trenutnih modelih Alfa.
Vendar pa so pri Alfi dejali, da bodo prihodnji avtomobili veliko bolj osredotočeni na upravljanje in vozno izkušnjo kot na bleščečo tehnologijo kljub široki izbiri med celotnim naborom možnosti, ki jih poganja programska oprema. »Voznost avtomobila je tisto, v kar vlagamo energijo,« je dejal Imparato.
Alfa bo ostala avto za voznika
Kljub prehodu na platformo, specifično za EV modele, ki odpravlja omejitve proporcev pogonskega sklopa z notranjim zgorevanjem, pri italijanski znamki menijo, da je pomembno ohraniti tradicionalni vizualni poudarek na pogonu na zadnja kolesa svojih večjih avtomobilov.
»Mislimo, da je Alfa Romeo avto za voznika. Poudariti moramo zadnje mišice, da bo res videti kot pogon na zadnja kolesa,« pa je povedal vodja oblikovanja Alejandro Mesonero-Romanos.
SEO urednik