Tehnološki velikan Apple je najel Ulricha Kranza, bivšega podpredsednika BMW-ja in soustanovitelja podjetja električnih vozil Canoo. Cilj tega sodelovanja naj bi bil Applov električni avto, o katerem je podjetje sanjalo že dolga leta nazaj. Zdaj je Projekt Titan, kot so ga v tajnosti poimenovali, ponovno obujen in pripravljen. Apple Car pa ni edina stvaritev podjetja, kar se tiče mobilnosti. V izdelavi je tudi prevozna storitev in še kaj.
Močna zasedba z novo idejo
Projekt Titan je tajno ime za Applov projekt, katerega cilj je ustvariti lastno električno vozilo. Vodilne osebe o tem še niso spregovorile, a že štiri leta se pojavljajo govorice, da naj bi za projekt Titan delalo že več kot pet tisoč ljudi. Poleg tega pa so v javnost pricurljale govorice, da naj bi z Applom sodelovali tudi Volkswagen, LG, Kia in Hyundai. Na bolj plodna tla pa so padle govorice o zaposlenih, ki jih je Apple vzel iz podjetij kot so Tesla, BMW, Nissan, Porsche, Volkswagen, Nvidia, Ford, Mercedes-Benz in Aston Martin.
Ulrich Kranz je bil trideset let zaposlen pri BMW-ju, kjer je bil eden izmed ključnih mož pri izdelavi modelov i3 in i8. Leta 2017 pa je skupaj s Stefanom Krausom ustanovil start-up podjetje Canoo, ki izdeluje svoja električna vozila. Pred kratkim je Canoo podpisal tudi pogodbo o sodelovanju s Hyundai Motor Group, naslednje leto pa se že napoveduje izid prvega električnega vozila v njihovi liniji. Kranz naj bi podjetje zapustil že pred nekaj meseci in se posvetil delu v Kaliforniji oziroma Applu.
Predstavitev v naslednjih nekaj letih
Več virov navaja, da naj bi Apple želel predstaviti svoje vozilo do leta 2024, a se analitik podjetja Apple Ming-Chi Kuo s tem ne strinja. Sam je mnenja, da avtomobil luči sveta ne bo ugledal vsaj do leta 2025 ali 2027. Vsekakor pa je velika želja podjetja, da bi v nečem presegli druge ponudnike. Njihov cilj naj bi bil popolna integracija vozila z operacijskim sistemom iOS in možnost avto-pilota.
Apple pa vztrajno dela na vzpostavitvi svoje prevozne storitve imenovane PAIL (Palo Alto to Infinite Loop). Ta bi zaposlene prevažale med Silicijevo dolino in Applovimi pisarnami. Tu so se povezali s Volkswagnom, ki bo Applov sistem integriral v svoj T6 Transporter vozila.
SEO urednik