Pridobite znanje, s katerim boste prepoznali prednosti in poslovne priložnosti, ki jih lahko električna mobilnost zagotovi vašemu podjetju.
Na področju zmanjševanja toplogrednih plinov je eden izmed zastavljenih ciljev Evropske unije (EU) med drugim tudi 20 milijonov električnih vozil na svetovnih cestah do leta 2020. Medtem, ko se v Sloveniji trg električnih vozil zaganja zelo počasi, šteje na globalni ravni trenutni vozni park električnih vozil 180.000 enot, kar krepi optimizem za doseganje zastavljenega cilja in po drugi strani ponuja zelo veliko poslovnih priložnosti, ki pri nas še niso izkoriščene. Lani se je prodaja električnih vozil na svetovni ravni, glede na leto 2011, več kot podvojila. Na Norveškem je bil na primer delež prodaje električnih vozil v tretjem četrtletju leta 2012 že 3,7 odstoten, kar je prodajalcem prineslo že kar nekaj realnega zaslužka.
Nemci so svojo platformo razvoja električne mobilnosti ocenili na 17 milijard evrov, toliko bodo namreč vložili v znanost, razvoj industrije, izdelkov, infrastrukture in trga do leta 2020. Že leta 2018 se bo na račun električne mobilnosti v nemški državni proračun začelo stekati več denarja, kot bo iz njega zanjo odtekalo. To bo prineslo tudi številne nove poslovne priložnosti za več gospodarskih panog.
Med prednosti električne energije, ki vsekakor zmanjšuje energetsko odvisnost EU, sodi tudi možnost njenega pridobivanja iz različnih obnovljivih virov, zato se privlačnost električnih vozil, kljub nekaterim pomislekom, povečuje. Povečuje pa se tudi njihova učinkovitost.
Primerjava s stanjem izpred desetletja kaže, da se je v zadnjem času učinek električnih vozil, glede na porabo primarne energije radikalno spremenil. Leta 1998 je bila namreč poraba primerne energije električnega avtomobila, v primerjavi z avtomobilom z motorjem na notranje zgorevanje, za 30 odstotkov večja, že leta 2008 pa je primerjava pokazala za 25 odstotkov manjšo porabo.
Kupci električnih vozil so predvsem ekološko ozaveščena podjetja, ki na ta način poudarjajo svojo skrb za okolje in lokalno skupnost. Fizične osebe so predvsem kupci, ki so dovzetni za novosti, inovatorji in tisti, ki se zavedajo, da je treba spremeniti način mobilnosti v smeri trajnostne mobilnosti. Prvi kupci so nad vozili zelo navdušeni, najpomembnejša izkušnja je, da polnjenje ne predstavlja nobene ovire. Še posebej so navdušeni nad stroški prevoza. Razdaljo 100 km lahko prevozijo za manj kot 1 EUR.
Z uporabo novih, lahkih materialov in še z vrsto drugih inovativnih tehnologij, lahko pričakujemo, da bodo električni avtomobili v prihodnje bolj učinkoviti in s tem pridobili pomembno prednost pred avtomobili s klasičnimi pogonskimi sklopi.
Glede na vse to, gre z gotovostjo trditi, da bo v nekaj prihodnjih letih tako ali drugače zaživel trg električnih avtomobilov tudi v Sloveniji. Zato ne bodite nepripravljeni. Spoznajte možnosti, ki jih električna mobilnost prinaša za učinkovitejše vodenje voznih parkov in odločno večanje učinkovitosti podjetij z zmanjševanjem operativnih stroškov logistike in vsega, kar je s tem povezano. Udeležite se prihajajočega seminarja Energetsko učinkovita E – MOBILNOST in nove poslovne priložnosti, ki bo 23. maja 2013. Več o programu seminarja si lahko preberete tukaj.
Če bi želeli izvedeti več o trendih in novostih na področju električne mobilnosti ter učinkoviti rabi in pridobivanju energije iz obnovljivih virov, si to lahko preberete v Elektrotehniški reviji ER, oziroma se udeležite katerega izmed izobraževanj, ki si jih lahko ogledate v našem koledarju.