Ford je na osnovi Mustanga Mach-E izdelal športno različico, ki je dokaz, kako visoko lahko posežejo električni avtomobili. Trenutno je le prototip, pri katerem ustvarjalci niso imeli kakršnih koli omejitev in to se vsekakor pozna. Luč sveta naj bi uradno zagledal na dirki prvenstva NASCAR. Preberite si vse kar trenutno vemo o novi električni pošasti.
Podjetje Ford Performance je vozilo ustvaril v sodelovanju s podjetjem RTR Vehicles, ki je v lasti bivšega drift voznika, Vaughna Gittina mlajšega. »Gradili smo na Vaughnovi ideji o električnem drift vozilu in kar je želel, da bi le to lahko počelo. Tako smo ga nadgradili in ustvarili ekstremno pošast, ki lahko dirka na vseh terenih,« je za javnost povedal Mark Rushbrook, vodja Ford Performance Motorsports. Vozilo je proizvod več kot 10 tisoč ur dela, ki so ga namenili za proizvodnjo in ustvarjanje.
Zmogljivost
Mach-E 1400 lahko proizvede, kar 1400 konjskih moči, kar je skoraj tisoč več kot Mach-E GT SUV, ki bo šel v prodajo naslednje leto. Če ga že primerjamo z »navadnim« predhodnikom, lahko omenimo, da ima tudi pet elektromotorjev več. Prototip jih ima, kar sedem. Trije so spredaj in štirje zadaj, vsi pa povezani z diferencialom. Vso moč pa lahko usmeri samo v zadnje motorje, sprednje ali pa to moč razdeli med vse.
Hitrost
Podvozje in pogonski sistem sta ustvarjena tako, da lahko ekipa z vsako vožnjo ugotavlja energijsko porabo in zmogljivost. Veliko so namenili prilagoditvam za menjavanje med pogonom na sprednja, zadnja ter vsa štiri kolesa. Obenem pa enako velja tudi pri menjavanju »namena« Mustanga, saj naj bi zmogel neverjetne zavoje in hitrosti. Ko govorimo o hitrosti pa Mach-E 1400 doseže približno 258 km/h, a informacij o pospešku še ni.
Baterija
Baterija, ki je vgrajena, ima kapaciteto do 57 kWh in je izdelana iz nikelj-manganovo-kobaltnih celic. To ji omogoča hitro oskrbo z energijo in ultra zmogljivost. Ker je to le tričetrt baterijske zmogljivosti Mach-E, dolgo ne bo zdržal. Za ohlajanje pa je poskrbljeno z baterijskim sistemom, ki med polnjenjem omogoča hlajenje z dielektrično tekočino (ta naj bi zmanjšala čas med postopkom). Baterijo je mogoče napolniti do 80 % kapacitete v samo 30 minutah. Velika pridobitev so tudi zavore, ki lahko med zaviranjem proizvedejo dovolj moči, da baterijo za malenkost tudi napolnijo.
Ali bo naprodaj?
Ker je to šele prototip, ki sploh še ni ugledal luči sveta, ni naprodaj. Bo pa z naslednjim letom v prodaji Forf Mustang Mach-E, po katerem je zasnovan 1400. Po zadnjih informacijah je sicer že razprodan, kar lahko pomeni le to, da bo nekoč v bližnji prihodnosti spet v prodaji. Njegova cena se giblje okoli 45 tisoč dolarjev in navzgor. Ford pa je z lanskim letom napovedal, da za razvoj svojih lastnih električnih avtomobilov namenja več kot 11 milijard dolarjev.
SEO urednik