Hyundai predstavlja svoj najcenejši in najmanjši električni model Inster

Hyundai Inster, najcenejši električni avtomobil znamke
Hyundai Inster, najcenejši električni avtomobil znamke Foto: on hyundai

Hyundai se pripravlja na napad! Nič kaj takega, gre »le« za napad na trg električnih avtomobilov. S tem namenom je predstavil svoj najmanjši in najcenejši električni model Hyundai Inster. Kaj nam razkrije malček, ki temelji na Casperju?

Hyundai Inster nasproti Dacii Spring in Citroënu ë-C3

S temeljem na pomanjšanem mestnem avtomobilu, ki se je na korejskih cestah do zdaj prodajal le z bencinskim motorjem, je nastal Hyundai Inster. Njegova platforma je bila raztegnjena za 230 mm, kar je izboljšalo praktičnost in razpoložljiv prostor za baterijski sklop pod tlemi.

Inster meri 3,8 m v dolžino, 1,6 m v širino in 1,6 m v višino, kar ga uvršča med Dacio Spring in Citroëna ë-C3. Kljub manjšemu odtisu avtomobila so poznavalci Hyundaija prepričani, da je Inster tako praktičen kot njegovi tekmeci s petimi sedeži, zahvaljujoč učinkoviti podobi in nastavljivi notranjosti.

Prihajajoči Hyundai Inster
Foto: on hyundai

Njegova medosna razdalja se na primer skoraj ujema z večjim Hyundaijem i20, štirje sedeži Insterja pa so bolj vsestranski od tistih v tradicionalnih kombilimuzinah. Vsakega je mogoče povsem plosko zložiti, oba zadnja sedeža pa je mogoče tudi pomakniti in nagniti, da se po potrebi odpre več prostora za noge ali prtljažnik.

Specifikacije: Hyundai Inster

Inster bo ob lansiranju na voljo z dvema konfiguracijama baterije in motorja. Začetni modeli imajo spredaj nameščeno pogonsko enoto s 96 KM, ki omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 11,7 sekunde in najvišjo hitrost 140 km/h. Tu je še baterija s kapaciteto 42 kWh, za katero Hyundai trdi, da zagotavlja doseg 300 kilometrov z enim polnjenjem. Inster z dolgim ​​dosegom pa je povečan na 113 KM in 49 kWh, s čimer dosega 350 kilometrov in najvišjo hitrost na 230 kilometrov na uro, čas pospeška od 0 do 100 km/h pa skrajša na 10,6 sekunde.

Obe različici uporabljata kemijo nikelj-kobalt-mangan (NCM), vsi Insterji pa standardno dobijo toplotno črpalko in zmogljivost polnjenja 85 kW.

Kaj bo ponujal Hyundai Inster
Kaj bo ponujal Hyundai Inster Foto: on hyundai

Čeprav te specifikacije uvrščajo Insterja v približno enakovredno razmerje s sovrstniki, pri Hyundaiju verjamejo, da bo izstopal po notranji povezljivosti in vgrajenih tehnologijah. V notranjosti imajo vse različice par 10,25-palčnih zaslonov (instrumentna plošča in zabavno-informacijski zaslon na dotik), pametni telefon pa lahko uporabite kot »ključ« za odklepanje in zagon avtomobila.

Inster se ponaša tudi s celotno Hyundaijevo zbirko tehnologij za pomoč vozniku, vključno s 360-stopinjsko parkirno kamero in prilagodljivim tempomatom. Poleg tega ima njihov nov sistem za nadzor mrtvih kotov, ki projicira sliko kamere vašega zadnjega četrtinskega pogleda na armaturno ploščo, kot jo pač sami označite.

Cenovno dostopen električni avto

Dobave Insterja se bodo začele spomladi naslednje leto, cene pa naj bi se začele pri okoli 24 tisoč evrov.

»Verjamemo, da bomo elektrifikacijo začeli ne le za prve uporabnike, temveč tudi za množični trg,« je dejal Paolo Gnerro, vodja načrtovanja izdelkov pri Hyundai Motor Europe. Gnerro je pojasnil, da podjetje z Insterjem cilja na dve novi vrsti kupcev: »zelo mlade«, ki potencialno kupujejo svoje prve nove avtomobile in »družine z otroki, ki so se že odselili od doma«, večinoma v svojih 50-ih, ki želijo drugi avto za opravke.

Žiga Kastelic

SEO urednik

Prejšnji članekEvropski avtomobili, ki so bili v ZDA grozovit neuspeh
Naslednji članekOčistite klimatsko napravo! Iz nje grozi smrtonosna legionela
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.