Kitajske znamke so se v zadnjih letih uspešno infiltrirale na evropske ceste in tu pustile svojo sled. Že v začetku leta je bilo jasno, da bo podjetje Nio za evropski trg ustvarilo dve novi podznamki, imenovani Alps in Firefly. No, zdaj je jasno, da bo Nio to storil še hitreje, kot smo mislili.
Nio pospešeno izdeluje znamki Firefly in Alps
V začetku leta smo pisali o odločitvi podjetja Nio, da bo Evropi predstavilo nizkocenovni znamki Firefly in Alps. Zdaj so končno začrtali načrt in potrdili, da bodo pospešili celoten postopek, da se električni avtomobili z dostopno ceno čim hitreje zapeljejo na naše ceste. Izvršni direktor William Li je potrdil, da je Nio napredoval pri svoji drugi znamki »družinskih avtomobilov« do te mere, da izdelava prototipov prvega modela že poteka.
Znamka je interno poznana pod imenom Alps in spada v eno od dveh, ki jih bo Nio predstavil v sklopu načrta oziroma strategije širitve. Cilj? Širitev na globalne in predvsem velike trge, kamor Evropa seveda spada.
»Minilo je že več kot mesec dni, odkar smo zaključili z delom na Alps VB,« je dejal Li. »Električni avto je osredotočen na družinski trg, kar pomeni, da bo definicija izdelka lažja in jasnejša kot pri Niu,« je dodal.
»Od naslednjega leta boste videli drugačen Nio, saj bo predstavil drugo blagovno znamko. Družinski trg se razlikuje od trga višjega razreda. Izkoriščamo prednost, ki jo imamo v tem trenutku,« je bil jasen izvršni direktor kitajske znamke. Razkril je, da bo znamka Alps v začetni fazi lansirala tri modele.
Alps in Firefly bosta nizkocenovna EV
Se bo znamka Alps razlikovala od Nio? Tudi na to je odgovoril Li in povedal, da ne bomo videli modela Nio, ki bi bil cenejši od modela Nio ET5. Spomnimo, da se cene slednjega gibljejo okoli 47 tisoč evrov.
Tu pa je še Firefly, ki bo na trgu z nižjo ceno od obeh omenjenih znamk. Izdelovali bodo cenovno dostopne električne avtomobile, izdelane posebej za evropske trge. Želja je tudi tu jasna, konkurenca pa bodo predvsem Renault, Ford in Volkswagen. Pri tem je zanimivo, da vozil z volanom na desni še ne načrtujejo – vsaj ne v takem obsegu.
Nio se bo fokusiral na višje cenovni trg
Razkrili pa so tudi načrte z znamko Nio. Pod njeno zastavo delajo na vrhunskem modelu, katerega cilj je nadaljnja uveljavitev kitajskega podjetja kot konkurence znamkam Audi, Porsche, BMW in Mercedes-Benz. »Osvojiti moramo višji trg, sicer bosta tako dobiček kot prepoznavnost blagovne znamke omejena,« je dejal Li. »Zavedamo se, da ta trg ni velik, z letno količino okoli 100 tisoč enot. Vendar pa je dobiček od prodaje enega Mercedesa razreda S enakovreden prodaji več deset modelov razreda A,« je primerjal situacijo in dodal nekaj informacij o prihajajočem luksuzu na štirih kolesih.
Nova paradna limuzina, ki naj bi tekmovala z modeli Audi A8, BMW i7, Mercedes-Benz EQS in Porsche Taycan, bo predstavljala tehnološke zmogljivosti podjetja Nio z relativno nizkimi količinami in visokimi cenami. Nio je zaščitil štiri možne oznake modelov za svoj novi vrhunski model: ET9, ES9, EE9 in EF9.
Nio je razvil tudi različne baterije za vsako od svojih načrtovanih znamk, ki podpirajo zamenjavo baterij. Čeprav identitete partnerja ni razkril, je Li dejal, da bo Nio svojo tehnologijo zamenjave baterij licenciral pri drugem podjetju.
SEO urednik