Koncepti superšportnih vozil iz 70-ih, ki niso bila nikoli izdelana

Svet avtomobilskega oblikovanja sta vedno napajali brezmejna domišljija in drzne inovacije. To je področje, kjer ustvarjalni umi premikajo meje možnosti in si predstavljajo avtomobile, ki utelešajo futuristično estetiko, vrhunsko tehnologijo in prelomne koncepte.

Med številnimi obdobji, ki so pustila neizbrisen pečat v avtomobilski zgodovini, so sedemdeseta leta prejšnjega stoletja izstopala kot čas razposajenosti in drznosti, ko so avtomobilski proizvajalci predstavili konceptne avtomobile, ki so obljubljali, da bodo na novo definirali prihodnost transporta. Medtem ko so se nekateri koncepti razvili v serijska vozila, so bili tisti, ki so za vedno ostali omejeni na področje domišljije in služili kot osupljiva pričevanja o neukročenih sanjah svojih ustvarjalcev.

V tem članku se podajamo na potovanje skozi čas, da bi raziskali izbor konceptnih avtomobilov iz sedemdesetih, ki niso nikoli ugledali luči množične proizvodnje, a so pustili neizbrisen pečat v avtomobilski pokrajini. Ta konceptualna čudesa še naprej osvajajo navdušence, sprožajo spletke in se sprašujejo, kaj bi lahko bilo. Poglobimo se v kraljestvo neizpolnjenih avtomobilskih sanj in odkrijmo trajno zapuščino teh neukročenih oblikovalskih raziskovanj.

3Monteverdi Hai – leto 1970

Monteverdi Hai
Monteverdi Hai Foto: on lotus

Lastnik švicarske delavnice Peter Monteverdi je s svojimi modeli High Speed dosegel nekaj malega uspeha in je s Haijem želel iti dlje v vseh pogledih. To je bil superšportnik s sredinsko nameščenim motorjem, ki je bil tekmec Lamborghini Miura in je uporabljal 7,2-litrski motor Chrysler Hemi s 450 KM. To je Haiju omogočilo najvišjo hitrost 275 km/h in pospešek od 0 do 100 km/h v 5,5 sekunde – impresivne številke za tisti čas.

Težave so se pojavile, ko je Monteverdi želel preiti na serijski model in realnost stroškov in zapletenosti proizvodnje superšportnih avtomobilov je udarila domov. Izdelana sta bila dva prototipa in originalni razstavni avtomobil na ženevskem avtomobilskem salonu še vedno obstaja.

Prejšnji članekKako hitreje do ledenih kock? Preizkusite ta neverjeten trik
Naslednji članekKonec National Geographica kot ga poznamo
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.