Maserati je zadnja leta predstavljal vse možne modele avtomobilov, le tistih po katerih je najbolj poznan, ne. Zdaj pa je z razkritjem novega MC20 utišal glasne govorice in javnosti ponudil pravega športnika, ki spomni na čas, ki smo ga že skoraj pozabili. MC20 oziroma Maserati Corse 20 bo poskrbel za vrnitev Maseratija tja, kamor spada, na dirkaške steze.
Obljubljali in izpolnili
Obljube Italijanov so bile resnične in v Modeni bo luč sveta ugledal model MC20. Prvič bo Maserati za šasijo in karoserijo uporabil le ogljikova vlakna. S tem so dosegli relativno lahkost avtomobila, ki bo znašala približno 1500 kilogramov. Za razliko od predhodnikov pa je MC20 edini, ki na sebi nima nobenih aerodinamičnih krilc, saj jim je uspelo doseči dovolj potiska zraka proti tlom z ostalimi površinami. Proizvedel bo kar 630 konjev oziroma 463 kilovatov moči. Za to bo poskrbel trilitrski šestvaljnik, ki mu bosta pomagali dve turbo puhali.
Da pa obljub ni konec, so pri Maseratiju obljubljali tudi prestiž, hitrost in povezavo s formulo. Vgrajen je sistem dvojnega izgorevanja, ki na kratko ustvari najbolj idealno mešanico goriva in zraka. Od 0 do 100 kilometrov na uro bo prišel v le 2,9 sekunde. Njegova največja dosežena hitrost pa naj bi bila vsaj 325 kilometrov na uro. S takimi številkami se je postavil ob bok redkim avtomobilom, ki so namenjeni vožnji po mestnih cestah.
Notranjost pa takšna, kot si jo športnik v letu 2020 zasluži. Dva zaslona (10-palčni), ki bosta zadostila potrebam multimedije in nadzoru avtomobila. Minimalističen videz s pridihom elegance je tisto, k čemur so stremeli v tovarni Viale Ciro Menotti v Modeni. Le sedem gumbov na sredini plošče iz usnja in ogljikovih vlaken bo dovolj za nadzorovanje stekel, menjalnika in drugih dobrin.
MC20 bo šel v proizvodnjo konec tega leta, ustvarjalci pa so razkrili še nekaj zanimivosti. Na voljo bo tudi električna različica in kabriolet. Za tiste, ki bodo to seveda želeli.
SEO urednik