Do konca leta 2023 je še nekaj dni, a vseeno lahko s (skoraj) 100-odstotno zanesljivostjo potrdimo, kateri bo najbolj prodajan avto leta na evropskih tleh. Ni pa nujno, saj lahko zaključek leta prinese marsikaj. Kaj pravijo številke najbolj prodajanih avtomobilov pred koncem leta?
Dacia Duster – 130,404 prodanih primerkov
Duster, ena od dveh Dacii, ki se je uvrstila med prvih 10. Zmogljiv, vzdržljiv in – kar je najpomembnejše – poceni model, ki zavzema pomemben delež cvetočega trga križancev. Kmalu se mu bo pridružil Dacia Bigster, SUV C-segmenta, ki bo vodil Daciin prodor v večje, donosnejše segmente.
Fiat 500 – 144,438 prodanih primerkov
Težko je najti bolj prepoznaven mali avto od Fiata 500, kajne? V prodaji je od leta 2007 in verjetno bo še nekaj let med nami. Pred kratkim je model dobil električno sorodnico naslednje generacije z baterijo do 44 kWh. Njegov doseg je določen na 480 kilometrov, vendar ostajajo v prodaji tudi blagi hibridni in bencinski modeli.
Toyota Yaris Cross – 147,994 prodanih primerkov
Preprosto je razumeti, zakaj je Yaris Cross uspešnica. Ne samo, da je relativno cenovno ugoden avto, temveč ga podpira tudi Toyotin legendarni sloves glede zanesljivosti, kot hibrid pa lahko zlahka porabi manj kot mnogi drugi na seznamu in širše.
Volkswagen Golf – 150,020 prodanih primerkov
Vseprisotni Volkswagen Golf je bil dolgo časa najbolj priljubljen v Evropi, a ga je lani prehitel manjši (in cenejši) Peugeot 208. Zdi se, da se njegov zdrs navzdol po lestvicah ne upočasnjuje glede na njegovo zadnjo prodajo.
Opel Corsa – 161,576 prodanih primerkov
Cenejši brat Peugeota 208 uživa veliko povpraševanje. Osveženi model bo na voljo v prihodnjih mesecih – dodal bo Vauxhallov oziroma Oplov značilni sprednji del Vizor in prinesel povečanje dosega za Corso Electric, kar bi lahko povzročilo vzpon na lestvicah.
Renault Clio – 164,576 prodanih primerkov
Renaultov priljubljeni supermini je zdaj bolj prodajan kot Volkswagen Golf. Kdo bi si mislil? Renault je tudi napovedal, da bo imela vsa Evropa imela koristi od osvežitve in oblikovne prenove. Na poti sta tudi nova notranjost in poenostavljen nabor možnosti.
Peugeot 208 – 171,871 prodanih primerkov
Peugeot 208 supermini je bil leta 2022 najbolje prodajan avto v Evropi, vendar v leta 2023 še ni dosegel tega tempa. Ob koncu leta bo morda še dosegel mesto na zmagovalnem odru, pri čemer mu bo pomagalo Stellantisovo delo pri reševanju težav z logistiko, o katerem se pogosto poroča.
Volkswagen T-Roc – 175,169 prodanih primerkov
Volkswagen T-Roc je vedno priljubljena izbira v Evropi in zdi se, da bo tako tudi v bližnji prihodnosti. Lani se je uvrstil na tretje mesto, njegova prodaja pa je celo presegla prodajo častitljivega Volkswagnovega Golfa. Nedavna prenova je izboljšala kakovost njegove notranjosti in nagovorila eno redkih kritik tega dobro zaokroženega križanca.
Dacia Sandero – 196,121 prodanih primerkov
Druga prodajna uspešnica lanskega leta, Dacia Sandero, še vedno napoveduje, da bi lahko leta 2023 prevzela prvo mesto. Njegovo privlačnost krepi izjemno razmerje med ceno in kakovostjo, kar bo med kupci odmevalo, ko se kriza življenjskih stroškov nadaljuje. Hit Evrope, bi lahko rekli. Tudi zato, ker je konkurenčen supermini s prostorno notranjostjo in spodobnim upravljanjem.
Tesla Model Y – 209,503 prodanih primerkov
Teslin nadzor nad svetovnim trgom električnih vozil se nadaljuje, pri čemer se zdi, da se bo model Y potegoval najmanj za stopničke na letošnji evropski prodajni lestvici. Lahko obdrži svoje mesto do konca leta 2023? Izgleda verjetno.
SEO urednik