Nemški avtomobili so znani kot precej zanesljivi in vzdržljivi. A po percepciji kupcev in ljubiteljev avtomobilov ter po različnih statistikah jih japonski avtomobili redno prekašajo po zanesljivosti in kakovosti. Toyota je postala sinonim za kakovost, njihov Land Cruiser pa slovi kot neuničljiv avto. A tudi tu imajo Nemci enega velikega aduta. Pri Mercedesu so se pohvalili, da je velika večina vseh razredov G, proizvedenih od leta 1979 do danes, še vedno na cestah in se še vozijo. Natančneje, kar 80 odstotkov, kar bi pomenilo, da je na odpadu končalo le 20 odstotkov v zadnjih 45 letih proizvedenih razredov G.
Ko je govoril o pričakovanjih glede novega električnega razreda G, je Michael Schiebe, izvršni direktor AMG za razred G in Maybach, opozoril, da pričakuje, da bo električni model držal korak s svojimi bencinskimi in dizelskimi ‘bratranci’, ko gre za dolgo življenjsko dobo. Ob tej priložnosti je izpostavil tudi to prej omenjeno neverjetno statistiko: »Kar 80 odstotkov kdaj proizvedenih razredov G je še vedno na cestah. Ti avtomobili imajo zelo dolgo življenjsko dobo,« je Schiebe povedal skupini novinarjev v skupini intervju potekal v Franciji.
»Torej lahko izračunate, da morda razred G potrebuje malo več naložbe kot povprečen kompaktni avtomobil. Toda kar zadeva vzdržljivost, če pogledate življenjsko dobo G-Wagena iz leta 1979, mislim, da bi morali porabili veliko, veliko kompaktnih avtomobilov, da bi dosegli življenjsko dobo G-Wagena,« je pojasnil Schiebe. Mercedes je leta 2023 izdelal 500.000.razred G, kar bi pomenilo, da jih je na cestah še vedno več kot 400.000. Za primerjavo, Porsche pravi, da je ‘le’ približno 70 odstotkov proizvedenih 911 še vedno v delovnem stanju. Čeprav Schiebe ni razkril, kolikšen tržni delež Mercedes pričakuje od električnega razreda G, je optimističen, da bodo zadovoljni tako trgovci kot kupci.
»Poskušamo biti podjetje, osredotočeno na stranke. Želimo zagotoviti, kar stranke želijo. In če zahtevajo motorje V-8, potem je naša naloga zagotoviti zelo učinkovite in zelo zmogljive motorje V-8. Novi električni razred G odpira nove priložnosti za naše trgovce, zdaj imamo priložnost dostopati do strank, ki jih v preteklosti morda nismo pritegnili,« je zaključil Scheibe. Skrivnost dolgoživosti razreda G ni le njegova kakovost, ampak tudi vrhunski odsev njegovih lastnikov. To je bil vedno izjemno drag avto, ki so ga skrbno vzdrževali lastniki. Rabljeni modeli zelo dobro držijo tudi ceno, zato so njihovi lastniki precej premožni in si lahko privoščijo kvalitetno vzdrževanje. Tudi starejši primerki razreda G so dragoceni starodobniki, kar je tudi dodatna motivacija za lastnike, da jih božajo in negujejo.
Urednik portala MojPrihranek