Električne znamke avtomobilov se v zadnjem času vztrajno premikajo tudi na slovenski in evropski trg. Nekaj smo jih dobili iz Azije, nekaj kot podznamke obstoječih gigantov, in nekaj iz drugih koncev sveta. Med njimi je tudi Fisker, ki pa bo na naših cestah vozil pod drugim imenom.
Fisker Alaska bo postal Fisker Kayak, ko bo vozil na naših cestah
Na srečo ljubiteljev avtomobilizma bo znamka obdržala naziv Fisker, preimenoval se bo le model znamke. Tako Fisker Alaska v Evropi ne bo obstajal, saj bo prejel novo ime. Tako bo postal Fisker Kayak, ko bo prodajan v evropskih državah.
EV naj bi se prodajal v Evropi že od leta 2025, po prihodu njegovega SUV sorodnika Fisker Ocean z letom 2023. Ameriška znamka je tako sporočila, da je dala Alaski novo ime, ki naj bi bolj odmevalo pri evropskih kupcih. Ob potrditvi odločitve o izvozu Kayaka v Evropo je šef podjetja Henrik Fisker poudaril njegovo ekskluzivnost in rekel: »Ne bo ga v velikih količinah.«
Kayak, ki je bil razkrit lani na Fiskerjevem uvodnem Product Vision dnevu skupaj z dvema drugima konceptnima avtomobiloma, bo predstavljen leta 2025 skupaj s Fisker Ronin GT in Fisker Pear, o katerih smo že pisali.
Fisker Kayak v Evropi z letom 2025
Evropske cene in obseg proizvodnje še niso potrjeni, vendar je Fisker pred tem razkril, da bo cena Alaske na ameriškem trgu približno 45 tisoč ameriških dolarjev, kar je ekvivalentno nako 41 tisoč evrom. Vozniki bodo lahko izbirali med dvema baterijama: 75 kWh in 113 kWh. Pri Fiskerju trdijo, da bo Kayak ponujal 370 kilometrov dosega s standardno baterijo in približno 550 kilometrov z verzijo Hyper Range.
Kayak bo ob prihodu v Evropo leta 2025 vstopil v segment z malo tekmeci. Ključna konkurenca bo vključevala Ford F-150 Lightning, Rivian R1T in Tesla Cybertruck. Tako kot Ocean bi moral tudi Kayak znatno spodkopati več svojih tekmecev.
Kaj je Fisker Kayak ali Fisker Alaska?
V bistvu gre za najlažji poltovornjak na svetu, kot so ga pohvalili pri Fiskerju. »Želeli smo imeti pick-up, ki bi imel hkrati učinkovitost in uporabnost poltovornjaka, a tudi tak, ki bi bil odličen avto za voznika, ki bi ga krasila odlična lega na cesti, odlična vožnja, obenem pa bi ga bilo zabavno voziti,« je povedal Henrik Fisker. Več o Fisker Kayaku si preberite v prispevku Fisker Alaska bo najlažji in najbolj obstojen poltovornjak na svetu.
SEO urednik