Toyota je na svojem dogodku predstavila prihodnost. Ta bo seveda električna, del slednje pa bo eleganten, nizko postavljen koncept Sport Crossover. Delno so ga predstavili na avtomobilskem salonu v Šanghaju v začetku tega leta, leta 2025 pa ga bodo razvili v serijski avtomobil za evropski trg.
Toyotin športni terenec je eden od šestih temeljev električne linije
Gre za enega od šestih električnih avtomobilov po meri, ki jih bo Toyota lansirala v Evropi do leta 2026 in bo naprodaj skupaj z modelom bZ4X ter serijskimi različicami mestnega križanca in kompaktnega križanca.
Sport Crossover neposredno ne nadomešča nobenega trenutnega modela, temveč prihaja kot povsem nov model. Želijo si, da bi popeljal znamko v premium usmerjeni D-segment, kjer bi se kosal z vozili Volkswagen ID 7 in Hyundai Ioniq 6.
Toyotin šef razvoja izdelkov Andrea Carlucci ga je opisal kot »popolnega slogovnega junaka« šestčlanske linije električnih vozil, pri čemer je poudaril, da je daljši, širši in nižji od bZ4X. Koncept naj bi v dolžino meril 4,9 metrov, a se naj bi natančne mere še nekoliko spremenilo.
Koncept bo del Toyotine prihodnosti v Evropi
»Verjamemo, da trg niso samo SUV-ji. Seveda je to najnovejši trend, ki bo ostal še nekaj časa, vendar želimo ponuditi rešitve za vse vrste kupcev. To bi lahko bila rešitev za kupca, ki je posebej išče nekaj, kar je elegantno,« je povedal Carlucci. Ob tem je dodal, da »želijo ponuditi nekaj, kar je bližje Toyotinim novim potezam – biti nekoliko obseden s športnostjo, zlasti zadaj z dizajnom coupé ali fastback.«
Športni križanec je bil razvit v sodelovanju s Toyotinim partnerjem v skupnem podjetju BYD na kitajskem trgu, ki bo prav tako verjetno dobavljal njegove baterije, tako kot za limuzino bZ3 na Kitajskem.
Vseeno pa pri Toyoti ne razkrivajo, ali bodo evropski avtomobili izdelani na Kitajskem.
Vse tehnične podrobnosti bodo najverjetneje razkrite čez približno eno leto, ko bo Toyota razkrila končno različico avtomobila in njegovo ime.
SEO urednik
“Delno so ga predstavili ki so ga predstavili na avtomobilskem salonu v Šanghaju v začetku tega leta, leta 2025 razvil v serijski avtomobil za evropski trg.” V eni povedi toliko napak da sem nehal brat članek.
Sem misli, da si kaj boljši kot Simon Uršič. Po več kot dveh letih se bom očitno dokončno naveličal branja vaših nepopravljeni besedil s prevajalnika ali celo z umetne inteligence.