O podjetju Fisker in njihovem modelu Ocean smo v zadnjem času veliko pisali zaradi neverjetnih poročil o slabi kakovosti avtomobila, ogromnih težavah, ki jih imajo z njim lastniki in finančnih ‘dvomih’ podjetja, katerega delnice so postale tako rekoč brez vrednosti in ki je torej tik pred stečajem.
Najmanj kakovosten avto na svetu se je pocenil za 39 odstotkov! Stranke so besne
Najmanj kakovosten avto na svetu po dveh mesecih izgubil 69% vrednosti!
Podjetje pod vodstvom Henrika Fiskerja (čigar istoimensko prvo podjetje je enkrat že šlo v stečaj) je pred slabim letom dni začelo z dobavami svojega električnega SUV modela Ocean. Zdaj je jasno, da avtomobil zagotovo ni bil pripravljen na trgu in da je bil pred izdajo površen in premalo preizkušen. Poleg tega se je podjetje izkazalo za skoraj smešno nesposobno, saj nekaterim strankam celo ni izplačalo gotovine. Zdaj se Fisker spogleduje z bankrotom, kljub dramatičnemu znižanju cen svojih modelov, za kar 40 odstotkov, s katerimi so vsaj nekaj prodali.
»Najnižje kvaliteten avto na svetu«
Zakaj se Ocean ne prodaja dobro in zakaj je ta avto ‘najnižje kvaliteten avto na svetu’, je enostavno razumeti, če vidite izkušnje Consumer Reports s Fisker Oceanom. Publikacija, ki kupuje avtomobile, da jih neodvisno in objektivno podrobno preizkusi, je imela skoraj neskončen seznam težav, ki so jih imeli z Oceanom. Zdaj so izdali enourni podcast, ki se ukvarja z njihovo Sago o Oceanu, in to je precej komična stvar, piše portal Auto Start.
Ameriška neprofitna potrošniška organizacija, namenjena neodvisnemu testiranju izdelkov Consumer Reports je v podcastu razkrila, da so se težave pri njihovem Oceanu začele že prvi dan po nakupu. Avto so jim dostavili umazan in popraskan na neustrezni prikolici, samostojni dostavljalec pa strankam ni znal ničesar pojasniti o novem avtomobilu. Kmalu po odstranitvi avtomobila iz prikolice je osebje organizacije začelo pregledovati avto in kmalu opazilo, da ima avto nadomestno 12V baterijo podjetja Napa. Očitno je Ocean ležal približno šest mesecev, preden je bil dostavljen, in originalna baterija se je v tem času pokvarila. O težavah z akumulatorji so pogosto poročali številni prevozniki, ki avtomobilov preprosto niso mogli odstraniti iz prikolic, ker so se jim akumulatorji med prevozom izpraznili.
Že dan po dostavi je avto na instrumentni plošči prikazal opozorilo o okvari zavor. Kasneje, ko so se začeli testi na terenu, so ugotovili, da sistema za pomoč vozniku ni bilo mogoče izklopiti in je avtomobil na testni stezi publikacije sam »silovito zapeljal« v levo. Ironično je, da so na cesti sistemi za pomoč pri vožnji komajda delovali, še posebej, ko je deževalo, opozorila za mrtve kote pa so se nenehno prikazovala, ko v bližini ni bilo drugih avtomobilov.
V podcastu je Consumer Reports razkril še nešteto težav, ki so jih imeli, od slabih izkušenj s službo za stranke do neštetih napak v programski opremi avtomobila, ki niso bile odpravljene niti po zadnji posodobitvi avtomobila. Kaj je Consumer Reports zmotilo med testiranjem avtomobilov, izveste v njihovem podcastu.
Svetle prihodnosti ni za videti
Po vsem tem lahko ponovno ugotovimo, da Oceana nima svetle prihodnosti. Kljub velikemu znižanju cene dvomimo, da so kupci bolj pripravljeni tvegati za avto, ki ima toliko težav in znamko, ki bi lahko kmalu bankrotirala in izginila s trga, nesrečne lastnike pa pustila brez podpore in rezervnih delov za avto.
Urednik portala MojPrihranek