Škoda bo sledila Volkswagnu in Cupri, ko govorimo o ponudbi kompaktnega mestnega električnega vozila, ki bo postavljen na Volkswagnovo MEB Entry arhitekturo. Slednja je v bistvu nadomestilo za Citigo-e iV.
Električni mestni križanec bo nosil ceno, ki naj bi bila nižja od 25 tisoč evrov. Izdelan je skupaj s serijskima različicama konceptov Volkswagen ID 2all in Cupra UrbanRebel. Tako predstavlja vstopno točko v novo podobo in močno razširjeno linijo Škodinih električnih vozil.
Po uradni predstavitvi je jasno, da bo šlo za supermini velikost, a je stilska povezava ujemajoča s Škodinimi športnimi terenci, ki so seveda večji in robustnejši.
Električna alternative Škodi Fabii
Škodin novi EV bo dejansko postavljen kot alternativa Škodi Fabii, s katero se bo prodajal vsaj nekaj let. Ta istočasna prodaja bo v skladu s Škodinim načrtom za ohranitev prodaje avtomobilov z motorjem z notranjim izgorevanjem v tranziciji na povsem električno linijo.
Škoda je jasno napovedala, da je njihov cilj vozila začetna cena okoli 25.000 evrov. S tem želijo električno mobilnost narediti dostopno. To se delno ujema z izidom Volkswagnovega ID.2 all, Cuprin UrbanRebel pa naj bi bil vseeno nekoliko dražji.
Nova Škoda bo eden prvih modelov, ki bo sedel na »spredaj-gnani« MEB Entry platformi skupine Volkswagen. Arhitektura oziroma platforma lahko sprejme dve velikosti baterij, 38 kWh in 56 kWh, pri čemer slednja ponuja 280 milj dosega. Pričakuje se, da bo manjša vgrajena v začetni model.
Za vpogled k sestrski konkurenci pa poskrbi konceptni ID.2 all, ki uporablja motor z 223 konjskimi močmi na sprednji osi. Ta poskrbi za pospešek od 0 do 100 km/h v manj kot 7 sekundah, vendar še ni potrjeno, ali bo Škodin pristop k formuli električnega mestnega avtomobila enako močan. Vse ostale podrobnosti ostajajo skrite, a je Škoda potrdila, da bo njen najmanjši EV vseboval velik prtljažnik s približno 460 litri prostora, podobno kot ga ima trenutna Scala.
Ali bo Škoda, tako kot Volkswagen, poskušala razširiti svojo linijo električnih vozil tudi nižje od ravni novega križanca še ni potrjeno, vendar sta tako Volkswagen kot Cupra namignila, da nameravata ponuditi nizko ceno pri ostalih segmentih manjših vozil. Nič čudnega ne bi bilo, če enako stori Škoda.
SEO urednik