Jaguar, ikonična britanska avtomobilna znamka z bogato zgodovino, je drastično preoblikoval blagovno znamko. Nova kampanja označuje popolno prenovo njegovega pozicioniranja, ko bi morala slaviti in posodobiti tisto, kar jo je nekoč delalo odlično.
‘Copy nothing’
Promocijski video podjetja, objavljen po Jaguarjevih družbenih omrežjih, prikazuje modele, oblečene v futuristična oblačila živih barv, ki se sprehajajo po izvenzemeljski pokrajini. Pomembno je omeniti, da je promocijski video popolnoma brez avtomobilov. Nekateri, med drugimi tudi Elon Musk, so se začeli spraševati, ali Jaguar sploh prodaja avtomobile? S kampanjo ‘Copy nothing’ je Jaguar predstavil tudi nov logotip znamke, ki pa je precej drugačen od prejšnjega.
Do you sell cars?
— Elon Musk (@elonmusk) November 19, 2024
Nova Jaguarjeva strategija naj bi bila osredotočena predvsem na luksuzne električne avtomobile, cilja pa na mlajše, premožnejše potrošnike, s tem pa zanemanja obstoječe stranke. Ko bi se znamka morala vrniti k avtentičnosti, se je odločila za eksperimentiranje, se strinjajo svetovni kolumnisti.
Med komentarji na družbenih omrežjih je veliko več negativnih, kot pa pozitivnih. Nekdo je celo zapisal, da bi zaradi te kampanje morala biti odpuščena celotna marketinška ekipa.
Novinar