Nobena druga vrsta avtomobila ne sproži toliko pogovorov kot super športna vozila. Marsikateri superšportnik v zgodovini pa ni zapeljal med ljudi, zato smo se napotili na popotovanje po zgodovini super športnih vozil, ki niso nikoli zapeljala iz proizvodnih hal.
Zbrali smo tista supervozila iz šestdesetih let, ki bi morda morala biti izdelana, a iz različnih razlogov nikoli niso bila.
1. Jaguar XJ13 – leto 1966
Če bi se stvari razpletle drugače, bi bil XJ13 – in ne Lamborghini Miura – morda prvi superšportnik na svetu s sredinsko nameščenim motorjem. Načrti za nov dirkalnik (ki bi ga verjetno izdelovali tudi za cestno uporabo) so se delali v zgodnjih šestdesetih letih prejšnjega stoletja, vendar je bil posamezen primerek izdelan šele leta 1966 in do takrat verjetno ne bi bil konkurenčen Fordu GT40, ki je od takrat do leta 1969 vsako leto zmagal na dirki 24 ur Le Mansa.
Projekt je bil odložen, XJ13 s 5,0-litrskim motorjem V12 pa ni naredil nič bolj razburljivega kot nekaj hitrih voženj, preden se je med snemanjem leta 1971 močno ponesrečil. Celovito predelan še danes obstaja v Britanskem avtomobilskem muzeju v Gaydonu kot opomin, kaj bi lahko bilo.