Težko si je predstavljati kaj si mislijo vodilni pri ustaljenih podjetjih kot sta BMW ali Mercedes. Navdušenje in zanimanje strokovne javnosti za vozila podjetja Tesla je neprimerljivo višje od tistega, ko nemške premijske blagovne znamke predstavljajo svoje konjičke. Nenazadnje se o novem SUV podjetja Tesla, Modelu X, piše tudi na spletnih straneh, ki pokrivajo tehnologijo.
Zazlogov za to je več. Med prvimi je bil predstavljen izpopolnjeni prezračevalni sistem. Zaradi boljšega sistema se količina bakterij, ki lahko prodre v vozilo zmanjša za 300 krat, količina virusov za 800 krat in količina alergenov za 500 krat. Pri Tesli pa niso zgolj ponudili boljšo zaščito pred slabim ozračjem ampak tudi alternativo v primeru napadov z biološkimi orožji. Nova funkcija, ki jo model X ponuja strankam imenovana Bio Weapon Defense Mode v vozilu ustvari nadtlak kar pomeni, da najrazličnejši virusi in bakterije ne morejo vstopiti v vozilo. Omenjena funkcija meji na znanstveno fantastiko saj si drugače ni možno razlagati potrebe po vozilu, ki bi potnike ščitilo pred biokemijskimi napadi. Vendar pa hkrati predstavlja dobro priložnost za marketing.
Na področju zmogljivosti predstavljajo podatki za konkurenco neulovljive vrednosti. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša v primeru najmočnejše različice Modela X, 3.2 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže znaša 250 km/h in v primeru enega polnjena se lahko vozniki pripeljejo 410 km daleč. Zelo malo razlogov zakaj bi še kdor koli pogrešal vozila, ki slonijo na zastareli tehnologiji bencinskih ali dizelskih motorjev.
Poleg tehnoloških novosti pa je verjetno največja prednost uporabe novega SUV varnost. V času predstavitve je bil predstavljen ključen razlog zakaj je Model X v primeru nevarnih čelnih trkov, neprimerljivo varnejši od slehernega SUV na trgu. Za razliko od bencinarjev in vozil na dizelski pogon, Tesla Model X nima motorja. To pomeni, da je absorbcija energije pri čelnem trku boljša saj ni motorja, ki bi se zaradi trka pomikal proti potniški kabini.
Presežki pa niso bili zgolj doseženi pri zmogljivostih in varnosti ampak tudi udobju. Pri tem izstopa uporaba tako imenovanih Falcon Doors. Zadnja vrata se odpirajo vertikalno. Napredni senzorji sproti spremljajo okolico in omogočajo prilagajanje odpiralnega kota kar pomeni, da se vrata lahko odprejo v primeru nizkih garaž ali utesnjenih parkirišč. Drugi razlog za omenjeno tehnologijo je dostopnost do druge in tretje vrste sedežev. Ker ni v napoto nobenih vrat, saj se le ta nahajajo nad vozilom, je vstop in izstop enostavnejši. Sprednja voznikova in sovoznikova vrata se odpirajo na klasičen način vendar pa tudi tukaj Model X predstavlja dobrodošlo novost. Vozilo namreč prepozna, da se pomikate proti sprednjim vratom in jih samodejno odpre. Ko se usedete, se vrata samodejno zaprejo.
Na koncu je potrebno omeniti še ceno. V ZDA bo, odvisno od zmogljivosti in dodatne opreme, znašala od 62.000 EUR do 125.000 EUR.